Negyven millió képpel a kínálatban, 24 órás ügyfélszolgálattal, országos fotós hálózattal indult az új, magyar fotóügynökség, a Glix. Az alapítók szakítanának az arcnélküliséggel, chatbotok helyett a személyes kapcsolattartásban hisznek.
Hajnal Péter, Bedi Viktor és Sobel András 20 éves fotóügynökségi tapasztalattal a hátuk mögött, közösen álmodták meg a 360 fokos szolgáltatást nyújtó ügynökséget, amely valamennyi vizuális igényt igyekszik kielégíteni. A Glix a hagyományos fotóügynökségi tevékenységen kívül, tanácsadással és egyedi fotózást, forgatást igénylő megrendelésekkel is foglalkozik.
Az alapításkor fontos szempont volt, hogy a fotóadatbázisoknál megszokott tömeges megjelenéssel szemben egyedi, sablonmentes képekkel szolgálják ki az ügyfeleket. De a választék is kiemelt hangsúlyt kapott, így 40 millió képpel indul az oldal.
“Újraértelmeztük és kibővítettük a fotóügynökség fogalmát, ez lett a GLIX. A folyton rohanó kommunikációs szakma igényeit nem lehet reggel 8 és délután 4 között kielégíteni, ezért 24 órás ügyfélszolgálattal, prémium minőségű, egyedi tartalmakkal, közérthető, gyakorlati licensszel, akár szerzői jogi tanácsadással és egyedi megoldásokkal felelünk meg az igényeknek” – emeli ki Hajnal Péter. Majd hozzátette, emellett a meglévő fotós- és filmes hálózattal képesek az ország bármely pontján az adott megbízásra legmegfelelőbb szakembert biztosítani.
A GLIX elkötelezett a magyar fotósok iránt, ezért hosszú távú céljuk lehetőséget biztosítani számukra, hogy minél nagyobb portfólióval kerüljenek fel az oldalra, így lehetőséget kapva, hogy a hazai célközönség mellett, nemzetközi szinten is értékesítsék munkáikat – derül ki az új ügynökség közleményéből.