- Hirdetés -

Online európai piacteret nyit a MediaMarkt

|

- Hirdetés -

Az áruházlánc vásárlóinak közvetlen elérését biztosítja a beszállítóknak a MediaMarkt új marketplace szolgáltatása. A felületre magyar vállalatok, vállalkozások is regisztrálhatnak mindössze 39 eurós havi díjért. A platformon keresztül Európa legnagyobb piacait érhetik el pár éven belül.

A német kiskereskedelmi lánc hamarosan Európa-szerte elindítja marketplace (piactér) szolgáltatását, melyen keresztül könnyen elérhető piacokat biztosít az EU-ban működő beszállítónak, kereskedőknek. A fejlesztéssel a vállalat célja a termékkínálatának bővítése, miközben a partnerek bevonásával többletbevételhez is jut az áruházlánc, ők pedig értékesítési lehetőséghez.

Szilágyi Gábor, a MediaMarkt magyarországi ügyvezetője beszámolt róla, hogy a platform béta fázisa már elindult Németországban, Ausztriában és Spanyolországban. Bár a terjeszkedés további lépéseit egyelőre bizalmasan kezeli a német anyavállalat, Szilágyi annyit elárult, hogy Magyarország csatlakozása is szerepel a tervek között.

A mediamarkt.de oldalon magyar vállalkozások is regisztrálhatnak és kínálhatják termékeiket, Szilágyi szerint egy ilyen erős vásárlói bizalommal rendelkező nemzetközi márka komoly értékesítési pluszlehetőségeket biztosít. A német vállalat azt ígéri, hogy nem lesznek rejtett költségek: nettó 39 eurós havi díjat kell fizetni, valamint értékesített termékekként valamennyi jutalékot, de már a tételek listázása is ingyenes a felületen.

A német oldalon található regisztrációs felület egyszerűen kitölthető, a vállalkozások csatlakozási feltételei a következők:
A vállalkozás székhelye az EU területén legyen
Az unióban rendelkezzen adószámmal és kereskedelmi engedélyekkel
Legyen EU-n belüli bankszámlája
Működése során gondoskodjon az áruszállításról, beleértve a vásárolt áruk kiszállítását
Rendelkezzen az EU-n belül raktárbázissal, ahol a visszárut is fogadni tudja
Biztosítson a végfelhasználóknak német nyelvű ügyfélszolgálatot
EAN kóddal legyenek ellátva termékei
Megfelelő termékleírásokat biztosítson.

Az üzembe helyezett beta verzión keresztül a rendelések kezelése, valamint a vásárlói kapcsolattartás is biztosított. Jelenleg a piactér integrációkat kínál a Plentymarkets, az Effectconnect és a Channelengine rendszerekkel, de a MediaMarkt hamarosan szeretné kiterjeszteni az integrációt különféle e-kereskedelmi szoftverplatformokra is.

A szórakoztatóelektronikai kiskereskedő MediaMarkt az elmúlt években megvalósított fejlesztéseinek köszönhetően mára omnichannel (sokcsatornás) kiskereskedővé vált. A vállalat közlése szerint a marketplace kialakítása e folyamat következő lépéseként értelmezhető.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -