- Hirdetés -

Már lehet nevezni a PR Excellence Hungary Award-ra

|

- Hirdetés -

2022. május 13-ig lehet nevezni a Magyar PR Szövetség által meghirdetett versenyre, a PREXA-ra, amelynek célja, hogy megmérettetési lehetőséget adjon minden Magyarországon megvalósított PR-aktivitásnak és szakmai szempontok szerint értékelje azokat. A díjra kategóriában és iparágak szerint egyaránt lehet nevezni. A kategória győztesek mellett egy fődíjat és 4 további díjat is kioszt a szakmai zsűri. A nevezési időszakban két webinárt is szervez az MPRSZ.

A PR Excellence Hungary Award pályázatra 2021-es évben megvalósult PR kampányokat várnak, összesen 13 kategóriában és 14 iparágban. Folyamatosan fejlődik a PR szakma, amely egyre több területen van jelen. Ezért is bővítették a pályázható kategóriák listáját. A tavalyi 6 kategória mellett megjelentek olyan új területek, mint a fenntarthatóság, környezetvédelem, vagy a digitális kommunikáció, de külön díjazzák a kisköltségvetésű, azaz egy millió forint alatt megvalósult kampányokat is. Így nagyobb teret biztosítva a PR terület valamennyi képviselőjének.

„Az MPRSZ számára fontos, hogy az egész PR szakmát képviselje, ezért is fejlesztjük folyamatosan díjainkat, hogy azok hozzájáruljanak a public relations szakma elismertségének erősödéséhez, valamint a szakmai színvonal további növeléséhez. A PR Excellence Hungary Award a legjobb gyakorlatok bemutatásával és díjazásával követendő példát állít a hazai kommunikációs szakma művelőinek. Éppen ezért 2022. június 9-én a shortlistre kerülők élőben prezentálják majd a pályaműveket a zsűri számára, amely esemény nyilvános lesz minden érdeklődő számára.” – mondta Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke.

Kedvezményesen április 15-ig, normál nevezési díjjal pedig május 13-ig lehet jelentkezni a PREXA-ra, ahol az angolul beérkező pályamunkákat külön, nemzetközi kategóriában is díjazzák. A kampányértékelések mellett a PR szakma képviselőit is fogják díjazni. Az Év Kiváló PR-szakembere Díjra bárki, míg az Utánpótlás Díjra a 35 évet még be nem töltött PR szakemberek nevezhetnek. A PREXA-n elért eredmények alapján kihirdetik az Év Ügynökségét is, és idén először az ún. Innovatív megoldások/újdonság ereje Díj is kiosztásra kerül.

Az MPRSZ célja, hogy minél több olyan csapat, vagy akár személy pályázzon, aki ezelőtt nem mérettette meg magát PR versenyen. Ezért március 21-én és április 21-én információs webinárt tartanak az érdeklődőknek, ahol feltehetik kérdéseiket a pályázni szándékozók.

A PREXA díjpályázaton elért helyezések beleszámítanak a Kreatív Magazin által minden évben összeállított PR Toplista rangsorának meghatározásába.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -