- Hirdetés -

A sikeres influencer marketing titka

|

- Hirdetés -

Miként látják az influencer marketinget a márkák? – nehézségek, előnyök és bevált stratégiák. Ezt a témát jártuk körül az InfluenceAIR Podcast legújabb adásában, melyben Szabó Bélát, a Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs vezetőjét, valamint Kisházi Annát, kommunikációs és marketing szakértőt láttuk vendégül, aki korábban a The Coca-Cola Company márkáin, a Pöttyös Túró Rudi és Guru termékek kommunikációján, valamint a Heineken brand kampányain dolgozott.

„Nagyon fontos, hogy mi az a produktum, amit a nap végén te abból az együttműködésből kiveszel. Ez pedig nem csak a márkára igaz, de az influencerre is” – mondta Kisházi Anna, aki ezzel röviden megfogalmazta, hogy az ilyen fajta együttműködés kétpólusú. A márkák számára az a fontos, hogy a brand milyen érték- és üzenetrendszer mentén épül fel, ebbe kerül bele az influencer, aki ehhez jó esetben hozzáad valami pluszt. Az influencereknek ugyanakkor nem szabad megfeledkezniük a saját megítélésükről sem, ehhez mérten kellene mérlegelniük az együttműködési lehetőségeket.

A beszélgetés során Szabó Béla érdekes kölcsönhatásra hívta fel a figyelmet egy hosszabb távú influencer kollaborációban: „A mi emberünké is kezd válni, mivel együtt dolgozunk vele, miközben ő megtartja az értékeit és működési formáját, így kicsit mindketten alakítjuk egymást.”

Béla azt is hozzátette, egy influencer együttműködésben nem a mennyiségi mutatók számítanak – például, hogy hány darab poszt született -, hanem az a hatás, amit ezek a megjelenések elértek.

Már ebből is érzékelhető, hogy az igazán sikeres influencer marketing során a véleményvezér nem egy szimpla reklámfelület, amit a márkák használnak. Bizony komoly tényező az ő személye, hozzáállása, az, hogy miként kezeli az együttműködéseket, és persze hatása a követőitől is függ.

Hogy élték meg az első influencer kampányukat a szakembereknek? Ha ők tartalomgyártásra adnák a fejüket, milyen témában lennének véleményvezérek? Ha kíváncsi a válaszokra, és még sok egyéb érdekességre, nézd meg a teljes adást.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -