- Hirdetés -

TV2-s műsorok vezetik a nézettségi toplistát

|

- Hirdetés -

Növelte előnyét a TV2, hét napból hatban nyerték a főműsoridős nézettségi versenyt. A Sztárban sztár és a Szerencsekerék volt a TV2 két legnézettebb produkciója, az RTL-en pedig továbbra is magas nézettséggel fut a Cápák között.

A mögöttünk álló 8. héten kicsit tovább nőtt a TV2 és az RTL közötti különbség. A korábbi héthez viszonyítva a TV2 főműsoridőben és a 18-59 éveseknél 0,4 százalékponttal, a 18-49 éveseknél 0,5 százalékponttal erősödött, de javítottak teljes napon, továbbá a teljes lakosságnál is. Ezzel párhuzamosan az RTL teljes lakosságnál (főműsoridőben és teljes napon is) ugyanazt hozta, mint a korábbi héten, a 18-49 és a 18-59 éveseknél pedig kicsit rontott.

Ez a főműsoridőben és a 18-49 éveseknél azt jelenti, hogy a TV2 előnye 3,1 százalékpontra nőtt (TV2: 14,5%, RTL: 11,4%), főműsoridőben és a 18-59 éveseknél pedig 2,4 százalékpontot tett ki a differencia (TV2: 14,6%, RTL: 12,2%). A napi főműsoridőket nézve a szombat estét tudta megnyerni az RTL a 18-49 és 18-59 éveseknél, valamint a teljes lakosságnál is. A hét többi főműsoridejét viszont simán bezsákolta a TV2.

Mindebből talán már sejthető, hogy a teljes portfóliók szintjén sem ingott meg a TV2 Csoport vezető helye, mindenféle bontásban nyerték a hetet. A legnagyobb előnyt teljes napon és a teljes lakosságnál tudták elérni (TV2 Csoport: 26,1%, RTL Magyarország: 15,8%). A legkisebb előnyük pedig főműsoridőben és a 18-59 éveseknél volt (TV2 Csoport: 26,2%, RTL Magyarország: 22,5%), de az utóbbi is 3,7 százalékpontnyi különbséget jelent.

A TV2 Csoport és az RTL Magyarország mögötti ligában nem történtek nagy átrendeződések, továbbra is célcsoportfüggő, hogy milyen a sorrend. A teljes lakosságnál az MTVA, a 18-49 és a 18-59 éveseknél az AMC Networks számít a harmadik erőnek.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 8. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,6 17,9 14,5
RTL 12,2 11,8 11,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 8. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,9 13,5 11,1
RTL 7,2 6,9 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,9 26,1 23,7
RTL Magyarország 17,6 15,8 17,1
AMC Networks 6,1 5,6 6,2
MTVA 5,6 9,2 4,8
Paramount Global 4,6 3,8 5,6
Network4 4,3 4,8 2,9
Antenna Entertainment Group 4,1 3,2 4,1
Warner Bros.Discovery 3,0 3,3 2,8

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,1% / 16,3% (16,9% / 16,3%)
Tények Plusz – 13,9% / 13,6% (13,7% / 13,8%)
Szerencsekerék – 17,4% / 17,4% (16,6% / 16,6%)
Hazatalálsz – 12,6% / 11,3% (12,7% / 11,3%)

RTL
Híradó – 18,1% / 15,8% (17,5% / 15,6%)
Fókusz – 14% / 12,9% (13,8% / 13%)
Drága örökösök – 12,5% / 11,7% (13,3% / 12,6%)
A mi kis falunk – 11,7% / 11,2% (12% / 11,4%)

Az esti hírműsorok közötti verseny a megszokott felállás szerint alakult, azaz a 18-49 éveseknél a Tények, a 18-59 éveseknél az RTL Híradó ért el jobb heti átlagot. A TV2-n kiemelkedően jól teljesített a Szerencsekerék és a korábbi héthez képest még erősödtek is. A Szerencsekerék kapcsán apró érdekesség, hogy nagyon kiegyensúlyozott a műsor share-je a 18-49 és a 18-59 éveseknél, konkrétan százalékra ugyanannyi a heti átlaguk. A Hazatalálsz című sorozat viszont ismét csatornaátlag alatti közönségarányt hozott. Az RTL-en a Drága örökösök számára kemény ellenfélnek bizonyult a Szerencsekerék, bár a sorozat még így is az RTL főműsoridős heti átlaga felett szerepelt, de nem sokkal. A mi kis falunk közel ugyanazt hozta, mint a Drága örökösök, ami szép eredmény, hiszen ismétlésről van szó.

Szombaton az RTL-es Gólkirályság nyerte a sávját, a 18-49 éveseknél 12,7 százalékot, a 18-59 éveseknél 14,1 százalékot tett ki a share-je. Vasárnap ennél is jobb eredményt produkált a Cápák között, az említett két célcsoportnál 17,8 és 16,8 százalék volt a közönségarányuk. A TV2-n a Sztárban sztár a 18-49 éveseknél 20,2 százalékos, a 18-59 éveseknél pedig 19,7 százalékos közönségarányt hozott össze, a nézettségük erősödött a korábbi héthez képest.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Sztárban sztár volt az elmúlt hét legnézettebb műsora, 294 ezres és 418 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál 921 ezret tett ki a nézőszámuk, amivel viszont másodikok lettek, minimális lemaradással a Szerencsekerék hétfői adása mögött.

Az RTL legnézettebbje a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a Cápák között volt, a műsor ennél a két célcsoportnál 292 ezer és 403 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál pedig a vasárnapi RTL Híradó szállította a csatorna legmagasabb, 739 ezres nézőszámát.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 418 093 19,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 403 723 16,8
SZERENCSEKERÉK TV2 373 084 18,5
HÍRADÓ RTL 336 657 16,0
TÉNYEK TV2 332 749 15,9
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 312 982 14,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 297 648 16,6
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 276 371 13,7
FÓKUSZ RTL 266 057 14,6
A MI KIS FALUNK RTL 251 281 12,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 921 240 22,4
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 921 084 23,5
TÉNYEK TV2 845 223 20,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 746 427 19,3
HÍRADÓ RTL 739 440 17,9
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 628 811 13,7
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 581 815 13,6
HAZATALÁLSZ TV2 564 668 16,4
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 550 607 13,2
FÓKUSZ RTL 511 083 13,3

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 294 415 20,2
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 292 435 17,8
SZERENCSEKERÉK TV2 254 364 18,0
HÍRADÓ RTL 221 561 15,3
TÉNYEK TV2 218 042 15,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 191 812 15,7
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 191 197 12,7
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 189 143 13,8
A MI KIS FALUNK RTL 185 309 12,9
FÓKUSZ RTL 175 409 14,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jelentős változások a HVG-nél

Távozik a hvg.hu felelős szerkesztője, Nagy Iván Zsolt, illetve Windisch Judit és Rovó Attila rovatvezetők is elhagyják a portált, a szerkesztőségtől elköszönők között van Dezső András is. A HVG vezetősége a napokban döntött a...

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Újra a hazai utakat járják a Google autói

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen. A Google Utcaképnek köszönhetően...

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban

A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...

5G-s újdonságok Barcelonából és videós trendek a BrandManiában

Elrajtol ma az RTL-en a BrandMania 24. évada, a 314. adásban az 5G-s fejlesztések kerülnek terítékre. A stáb Barcelonában, az MWC-n járt utána, hogy hol tartunk most és mit hoz a jövő a mobilhálózatok...

Közel félmilliárd forintnyi támogatást osztanak ki

A testület döntései nyomán az MTVA az idei év első negyedévében 4, a Médiatanács által meghirdetett pályázati eljárásban 82 támogatási szerződést kötött, melyeknek köszönhetően összesen 473 694 208 forintot oszt szét a nyertes pályázók...

Különleges bankkártyák a párizsi olimpia alkalmából

Mostantól a párizsi olimpiai játékok szellemiségét megidéző, egyedi Visa bankkártyákat igényelhetnek az MBH Bank ügyfelei, és nagyszabású, a két vállalat által támogatott kvízjáték kezdődik, amelynek győztesei párizsi utazást és olimpiai belépőt nyerhetnek. A kezdeményezés...

Új trendek a használtautó-piacon

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. A COVID-időszak kezdetben érthető módon...

Tovább erősödött a BioTechUSA

Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Együttműködik az NVIDIA és a Schneider Electric

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként...

Jelentős változások a HVG-nél

Távozik a hvg.hu felelős szerkesztője, Nagy Iván Zsolt, illetve Windisch Judit és Rovó Attila rovatvezetők is elhagyják a portált, a szerkesztőségtől elköszönők között van Dezső András is. A HVG vezetősége a napokban döntött a...

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Újra a hazai utakat járják a Google autói

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen. A Google Utcaképnek köszönhetően...

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...