Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Don't Miss
- Hirdetés -
Készen állás és újratervezés
Nagy Zoltán Péter
OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató
- Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint?
- Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a...
A releváns megoldásokban hiszek
Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10...
Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat
Mérő Adám
Coca-Cola, consumer & shopper connection director
- Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint?
- Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a...
A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél
Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne...
Emberi értékek és egymásra figyelés
Bánhegyi Zsófia
Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató
- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges...
Növekvő stratégiai tudás
Szabó Béla
Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató
– Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint?
– Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel
Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...
A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével
A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...
Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető
Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...
Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban
A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...
Így alakulhat az ünnepi édességpiac
A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...
Don't Miss
Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető
Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...
Lengyel vezető a dentsu új régiójánál
A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...
Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]
Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...
A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG
Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...
A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia
„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...