- Hirdetés -

Szerelemre vasárnap a Filmcafén

|

- Hirdetés -

A Valentin-napot megelőző vasárnap, február 12-én a romantikus filmeké lesz a főszerep a Filmcafén. Angelina Jolie, Denise Richards és Robert Downey Jr is elcsábulnak a képernyőn.

 

Bár hivatalosan február 14-e a szerelmesek napja, a Filmcafén már az azt megelőző vasárnap elindul a Valentin-napi hangolódás. Február 12-én délután 15 órától egymás után érkeznek a szerelmes filmek a csatornán.

 

A sort a Boldogító igen, vagy nem című romantikus komédia nyitja 15 órakor, melyben Denise Richards esküvőszervezőt alakít, aki a véletlennek köszönhetően megismerkedik a jóképű tűzoltóval, Nick-kel – innen indulnak a bonyodalmak. Az ő karakterét megformáló Dean Cain a kilencvenes évek Superman-sorozatának főszereplőjeként hódította meg először a hölgyek szívét a vásznon innen és túl.

 

Ezután kiderül, a Vasembernek is vannak érzelmei, az Only You – Csak Veled című filmben ugyanis az Oscar-jelölt Robert Downey Jr esik szerelembe, természetesen nem hétköznapi módon. Marisa Tomei – korábban az Oscar című film Lisa Provolonéja – épp az esküvőjére készül, amikor egy telefonhívás hatására otthagy csapot-papot, hogy megtalálja azt, akit a sors mellé rendelt. Majd váratlanul megjelenik egy férfi, aki azt állítja, ő az, akit a lány keres.

 

A harmadik a sorban a Muriel esküvője című film. Az ebben nyújtott alakításáért Toni Collette színésznő Golden Globe-jelölést kapott. A csúnyácska lány, akinek rögeszméjévé vált az esküvő, fejest ugrik az ismeretlenbe. Hawaii-ra szökik, és ott kezd új életet. A happy end természetesen garantált.

 

A romantikus blok sztárparádéval zárul. A többek közt Gillian Anderson, Angelina Jolie, Sean Connery és Ryan Phillippe főszereplésével készült Szeress, ha tudsz! című filmben tizenegy los angelesi férfi és nő szála bontakozik ki és fonódik össze.

 

Boldogító igen, vagy nem

Bemutató: február 12. 15 óra

 

Only You – Csak Veled

Bemutató: február 12. 16 óra 40 perc

 

Muriel esküvője

Bemutató: február 12. 18 óra 35 perc

 

Szeress, ha tudsz!

Bemutató: február 12. 20 óra 30 perc

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...

A Bátor Tábornak gyűjt a Fókusz Plusz

Adománygyűjtő különkiadással jelentkezik szeptember 18-án az RTL Klub Fókusz Plusz című műsora a Bátor Tábor 20 éves születésnapja alkalmából. Az élő adás két házigazdája Barabás Évi és Tokár Tamás lesz. A műsorban – melynek során...

Eredménytelen lett a gyöngyösi pályázat

A Budapest 105,9 MHz-es frekvencia pályázata hiánypótlással folytatódik, a gyöngyösi kisközösségi rádiós tender viszont eredménytelenül zárult. A Médiatanács a Budapest 105,9 MHz körzeti médiaszolgáltatási lehetőség közösségi jellegű használatára kiírt pályázati eljárásában a beérkezett egyedüli...

Ilyen lesz a megújult Budapesti Őszi Fesztivál

Több mint százötven programmal, harminc helyszínen várja a közönséget a Budapesti Őszi Fesztivál. A fővárosi rendezvény megújult formában valósul meg szeptember 26. és október 10. között. A fesztiválon a "Kik vagyunk mi, budapestiek?" kérdésre sűrű...

Jubilál a Magna Global Hungary

Idén 20 éves a Magna Global Hungary, az Interpublic Group of Companies (IPG) magyarországi ügynökségei 2001-ben alapították meg a céget, ami az IPG hazai médiavásárló szervezete. Az Interpublic a világ egyik legnagyobb ügynökségi csoportosulása. 1902-ben...

Taxis projektben a Positive Adamsky

A Főtaxi és a Budapest Taxi közösségi médiás csatornáinak kezelésére kapott megbízást a Positive Adamsky digital&social tagügynöksége. Budapest legrégebbi taxitársasága a márkaarculat fiatalítását tűzte ki célul.A Stelius Befektető Zrt. mindkét taxis tagvállalata, a Főtaxi...

Itt a legújabb TOP50, Szabó Béla vezeti a marketingesek rangsorát

A Marketing&Media magazin idei, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató listáján szereplők több mint a harmada cserélődött 2020-hoz képest, nagyon sok esetben személyi változások mozgatták a Top 50 összetételét. Évről évre igazolódik, hogy messze nem...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok: akiknek bérelt helyük van

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...