Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Marketing
- Hirdetés -
Hamarosan indul a Könyvfesztivál
Az idei Nemzetközi Könyvfesztivál a Millenárison 140 kiállítóval, 40 külföldi szerzővel, 180 programmal és több mint 200 dedikálási lehetőséggel várja látogatóit a Parkban, a...
Jövő héten rajtol a Múzeumok Őszi Fesztiválja
A tudomány és a technológia kapcsolata, a tudományos eredmények hiteles kommunikációja, valamint a természettudományok és a múzeumok kapcsolódási pontjaira fókuszál idén a Múzeumok Őszi...
Hamar eldől, hogy a lányok nem lesznek mérnökök
A pályaválasztás legtöbbször már a középiskoláig eldől, és a támogató közeg hiánya miatt választja kevesebb lány a műszaki-technológiai hivatást – állapítja meg a CETIN...
Már 4 országban sikeres a magyar biztosítási platform (x)
Az osztrák UNIQA leányvállalata, a CHERRISK kezdetektől azt a célt tűzte ki, hogy maximális hatékonyság mellett páratlan ügyfélélményt nyújtson. Az induláskor alig pár fős...
A Human Telexszel kampányolt az Alfa
Az Alfások értékközösségét teremti meg új, brandváltó kampányában a biztosító, melyet a Human Telex Advertising & Eventtel valósított meg.Alfa Vienna Insurance Group Zrt. néven,...
Budapesten forgatták a Hyundai KONA reklámfilmjét
Középkori lovagok, óriási szappanbuborékok, egy félelmetes sárkány, egy Forma 3 versenyautó és egy hatalmas monster truck jelennek meg Budapest utcáin az új Hyundai KONA...
Sörfesztivál lesz Kőbányán
A szeptember 22–24-én megrendezésre kerülő HOPTOBERFEST sörfesztivál keretei között kerül sor a kőbányai HopTop sörfőzde új üzemének hivatalos megnyitóünnepségére, egyben a hetedik születésnapi bulijára,...
Bőven meg fog térülni – interjú Kádár Tamással
Folytatjuk a fejlesztéseinket, szeretnénk a jegyeladásainkat – elsősorban a bérletek terén – tovább növelni. Mi bizakodók vagyunk – mondja Kádár Tamás a legnagyobb hazai...
Új okosórákat mutatott be a Huawei
Számos technológiai innovációval és új dizájnnal érkeztek meg Európába a Huawei viselhető okoseszközei. A vállalat „Fashion Forward” koncepciója a viselhető technológia újradefiniálását tűzte ki...
Gyorsuló rakétán ülve – interjú Biró Lászlóval
Médiatervezőként kezdte a pályáját, ma pedig az ország legnagyobb független reklámügynökségének az ügyvezető tulajdonosa Biró László, aki szerint az idejekorán elsajátított full service szemlélet,...
Egy éve indult a Telekom Kraft Agency
Érdemes márkaként bátornak lenni, fiatalokkal együtt dolgozni, bevonni őket, és a kezükbe adni az irányítást – vallja Czabányi Enikő, a Telekom social media és...
Új vezetőkkel erősít a Libri
Ludvig Orsolya Stefanie marketing és kommunikációs igazgatóként, októbertől Deák András pedig az új Digitális Fejlesztések Igazgatóság vezetőjeként felel Magyarország piacvezető könyvkereskedőjének fejlődéséért.A digitális technológia...
Középiskolás lányok jelentkezését várja a Morgan Stanley
A tudás átadásának, a személyes fejlődés támogatásának egyik leghatékonyabb formája a mentorálás, azaz amikor rutinos szakemberek kevésbé tapasztalt embereket vesznek „szárnyaik alá”, segítve őket...
Egy év alatt akár egy hónapnyi munkát is megspórolhat nekünk az AI – és mi lesz pár hónap múlva?
A Lounge Group vendégeként vett részt a 2023-as Marketing Summiton dr. Tilesch György, a Szilícium-völgyben dolgozó mesterséges intelligencia-szakértő és tanácsadó, aki a PHI Institute...
Listavezető hölgyek
Az idei marketinges Top50-es listán fele-fele arányban találhatók hölgyek és urak, viszont az első alkalommal megjelent PR-es Top50-es rangsorban a nők dominálnak, 29-en jutottak...
Kiderült, kik a legsikeresebb kommunikációs szakemberek
Kétszer 50-es toplistán mutatta be a Marketing&Média kommunikációs szaklap a legsikeresebb magyarországi kommunikációs szakembereket. A nyolcadik alkalommal elkészült marketinges rangsor élén ismét Szabó Béla...
- Hirdetés -
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Aki csak teheti, lecsap a jelenlegi csok-ra
A korábbi csúcsoktól még jócskán elmarad, de február óta tendenciaszerűen növekszik a jelzáloghitel-szerződési volumen, ami az ingatlanpiac élénkülésére is utal. Vincze Krisztián, a GV Hitelközpont országos hitelközvetítő hálózat ügyvezető tulajdonosa arról beszélt, a családi...
Új arculattal érkezik a 20. Verzió Filmfesztivál
Idén 20. alkalommal rendezik meg a Verzió Nemzetközi Emberi Jogi Dokumentumfilm Fesztivált. November 22-29. között megújult logóval, az idei fókusztémához illeszkedő friss arculattal és kivételesen gazdag programmal, több, mint 80 filmmel jelentkezik az esemény....
Hamarosan indul a Könyvfesztivál
Az idei Nemzetközi Könyvfesztivál a Millenárison 140 kiállítóval, 40 külföldi szerzővel, 180 programmal és több mint 200 dedikálási lehetőséggel várja látogatóit a Parkban, a Nagycsarnokban (B épület), az Üvegcsarnokban (D épület), az Európa Ponton...
Jövő héten rajtol a Múzeumok Őszi Fesztiválja
A tudomány és a technológia kapcsolata, a tudományos eredmények hiteles kommunikációja, valamint a természettudományok és a múzeumok kapcsolódási pontjaira fókuszál idén a Múzeumok Őszi Fesztiválja, amelyet szeptember 25. és november 12. rendeznek meg országszerte.
A...
November végén érkezik a mozikba a Semmelweis
November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját.
(kiemelt kép: NFI)
Frank...
- Hirdetés -
Podcast
Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre
Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...
A hitelesség alapvető faktor
Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...
Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény
Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...
Don't Miss
Magas szinten gondolkodni
Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....
Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is
Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...
Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben
Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...
A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma
Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...
A marketing a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál
Óriási előrelépések, arculat és szlogenváltás zajlott sok sikerrel az elmúlt években a legnagyobb magyar tulajdonban lévő magyar webshopnál, ahol most belül is transzformálnak: új vezetőket igazoltak, köztük Metykó Tibort, aki az építőiparból érkezett a...
- Hirdetés -
SzuperZöld
Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann
Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....
Klímapusztulás: a villamosenergia-ágazaton múlik minden
A villamosenergia-ágazat a kulcsa annak, hogy elérje a karbonsemlegességet az világ 2050-re, egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító tanulmányában. Az ágazati kutatás szerint az energiatermelés felel az üvegházhatású gázkibocsátás 75 százalékáért. A szektor...
Nagy kihívás a fenntarthatóság a családi cégeknek
Két évük van a minimum 250 főt foglalkoztató cégeknek arra, hogy beépítsék üzleti folyamataikba az ESG szempontokat. A K&H családi vállalatok fenntarthatósági indexe szerint ez egyelőre nagy kihívás a cégeknek, mivel alig 10 százalékuk...
DATA
Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma
Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...
Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek
Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...
Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon
2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....