- Hirdetés -

Kategória: Out of home

- Hirdetés -

A kreativitás és innováció kéz a kézben jár az out-of-home piacon (x)

A legegyszerűbb üzenet is úgy képes célba találni, ha kreatívan és közérthetően mondjuk el. Ebben van óriási szerepe az innovatív eszközöknek, amelyekkel még látványosabban...

A BKV ismét meghirdeti a reklámhelyeit

A BKV Zrt. hétfőn újra kiírta a korábban jelentős sajtóérdeklődést kiváltó és eredménytelenül zárult reklámtenderét. A BKV közleményében hangsúlyozta, a koncessziós eljárástól azt remélik, hogy...

Kizöldülő médiaeszközök – interjú Samu Tímeával

Akár természetbarát anyagok használatáról, akár újrahasznosíthatóságról van szó, évek óta tudatosan keressük azokat a megoldásokat, amelyekkel érdemben csökkenthetjük az ökológiai lábnyomunkat – mondja Samu...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar nonprofit szervezeteket támogatott a Starbucks

Az előző évekhez hasonlóan, 2024-ben is három magyar nonprofit szervezet, a Szikra Tehetséggondozó Egyesület, a BAGázs Közhasznú Egyesület, valamint a Burattino Iskola és Gyermekotthon részesült a Starbucks Alapítvány Global Community Impact Grants programjának támogatásában....

Spórolós karácsony: az akciókat vadásszák a vásárlók

Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: idén a magyarok 40 százaléka hozta előrébb a karácsonyi bevásárlást. Az ajándékoknál a minél jobb ár-érték arány és az akciók a döntő szempont.Az inflációtól való félelem még mindig...

Több ezer könyvet adományoz a Libri karácsonykor

Karácsonykor is a könyv a legjobb ajándék – az olvasás öröme azonban nem mindenki számára adott. Az idei ünnepi időszakot az Ökumenikus Segélyszervezettel, az olvasókkal, partnereivel és kollégáival együtt szeretné szebbé tenni a Libri...

Karácsonyi vásárlás: idén megfontoltan költekezünk

Az emberek többsége már 3-4 héttel karácsony előtt megkezdi az ajándékok beszerzését, csupán 1 százalék az, aki az utolsó pillanatra hagyja a vásárlást. A megkérdezettek nagy része előre eltervezi, hogy mire mennyit szeretne költeni,...

Karácsonyi vásárlás: idén optimistábbak a webáruházak

A reálbérek újbóli emelkedése jó eséllyel már megmutatkozik az idei karácsonyi költésekben is. Az ilyenkor fókuszba kerülő termékeket forgalmazó webáruházaknak 50 százaléka a tavalyi szezonhoz képest magasabb forgalmat vár, miközben a tavalyihoz hasonló szint...

Don't Miss

Kisfilmmel ünnepel a Human Telex

Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....

Olimpikonnal erősít az MBH Bank

Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...