- Hirdetés -

Kategória: Mobil

- Hirdetés -

Tőzsdére készül a Honor

Új stratégiai céljainak elérése érdekében a Honor megkezdi a tőzsdére való belépés előkészítési folyamatát.Az elmúlt három évben a Honor gyors stratégiai és üzleti növekedést...

Megvannak az év legjobb mobilfotói

Vulkánkitörés okozta szélsőséges időjárást, háborús filmeket idéző repülő-showt és félelmetes sast ábrázoló alkotások nyerték el idén a HUAWEI XMAGE Awards (korábban NEXT IMAGE Awards)...

Rákapcsol az 5G-re a Yettel

Magyarországon elsőként – és világviszonylatban is az élmezőnyben – nyilvánosan elérhető ajánlatban tette elérhetővé ügyfelei számára a „standalone” azaz önálló 5G technológiát a Yettel....

Hatalmas akcióban a Huawei okoseszközei

Jelentős kedvezményekkel juthatnak hozzá a vásárlók a Huawei egyes készülékeihez november 30-ig a MediaMarkt számos üzletében és webáruházában. Az érintett termékek között megtalálható a...

Érdemes vigyázni a mobilapokkal

A magyar közösségi média felhasználók 80 százaléka nyilatkozott úgy, hogy odafigyel az okostelefonjára telepített adat-, kamera- és mikrofonalkalmazások hozzáférésére. Ugyanakkor a Sophos tanulmánya szerint...

Emma Myers-szel kampányol a Samsung

Megérkezett a Lenyűgöző világok (Epic Worlds), a Samsung és a Team Galaxy nagykövetek együttműködésében készült egyedülálló filmes projekt, amelyet teljes egészében Galaxy S23 Ultrával...

Ezekkel a mobilappokkal gyerekjáték lesz a főzés

Az évszakváltás az ízvilágok változását is magával hordozza, ugyanis az aktuálisan elérhető alapanyagok és a szezonális hangulat mind hatással vannak arra, hogy mit főzhetünk,...

Vállalkozásoknak kedvez a Yettel

A változó gazdasági körülményekre, a digitalizáció lehetőségeire és kihívásaira a kis- és középvállalati szektornak is reagálnia kell. Ezeket a folyamatokat a kisebb cégeket kiszolgáló...

Európában terjeszkedik a Huawei

Új laboratóriumot hozott létre egészségügyi és fitnesz fókuszú technológiai kutatásaihoz a Huawei a finnországi Helsinkiben. A világszínvonalú teszt-berendezésekkel felszerelt HUAWEI Health Lab nyitott kutatóplatformként...

Pihentetőbb alvást ígér a Samsung okosórája

Napjainkban egyre többen hangsúlyozzák az alvás fontosságát az egészséggel összefüggésben. Az alvás iránti növekvő érdeklődés kirajzolódik a Samsung Health alkalmazásban megfigyelt legújabb trendekből is....

Egy év alatt több mint kétmilliárdos forgalom használt mobilokból

A tavaly őszi hazai indulása óta a Rejoy.hu-tól több mint 14 ezren rendeltek felújított okostelefont (négyből három ügyfél iPhone-t), közel 5 ezren pedig a...

Az év legjobb találmányai között a Nokia okosmobilja

Bekerült a TIME 2023 legjobb találmányait tömörítő listájába a HMD, a javítható Nokia okostelefonok új generációját megalkotó vállalat. A magazin a QuickFix-javítóhatósággal érkező, akár...

Üzleti felhasználóknak kedvez a Viber

A Rakuten Viber a globális stratégiájának a kiterjesztése mellett döntött, méghozzá egy nagyratörő elképzelés apropóján. Ennek értelmében lehetséges lesz bármilyen méretű üzleti vállalkozások számára,...

Mobilappok segíthetnek a spórolásban

Az ősszel együtt a lehűlés is megérkezett, lassan pedig bekapcsolhatjuk a fűtést. A jelenlegi gazdasági helyzetben nagyon fontos, hogy tudatosan gondolkozzunk a fogyasztás minden...

Bemutatták a világ első 5.5G hálózatra épülő okos villáját

A Huawei Technologies és a du, az Egyesült Arab Emírségek egyik legfőbb telekommunikációs szolgáltatója a 2023-as Global Mobile Broadband Forum (MBBF) keretében bemutatta a...

Felpörgette a felújított mobilok piacát az iPhone 15

Az eMAG-nál az iPhone 15 különböző modelljei iránt négyszer-ötször nagyobb az érdeklődés, mint a tavalyi 14-es modell iránt. Az elődjénél olcsóbban debütált iPhone 15...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Automata boltot nyitott a Spar

Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet működött két napon át Budapesten, Európa legnagyobb Sneakerness fesztiválján. Az elsősorban a Z-generáció tagjainak szánt szolgáltatás teszt-üzemmódban dolgozott, de a mobil „Satellit Store S”...

Messze még a hazai cégek valódi felelősségvállalása

A hazai cégek elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás (CSR) tekintetében, de távol vannak attól, hogy valódi megoldásokat nyújtsanak a szociális és környezeti problémák hatékony kezelésére – derül ki a WHC Csoport és a Scale Impact...

Egyre tudatosabbak a magyar munkavállalók

A munkavállalók háromnegyede tartja fontosnak a munka és a magánélet összeegyeztethetőségét – derült ki a Családbarát Magyarország Központ munkaerőpiaci kutatásából. Az országos reprezentatív felmérés célja elsősorban a magyarországi atipikus foglalkoztatási helyzet feltárása volt, különösképpen...

Különleges kiállítással ünnepel a Népszava

1873-tól napjainkig vezeti végig a látogatót a magyar újságírás legnagyobb hagyományokkal bíró, folyamatosan máig is aktív napilapjának címoldalain keresztül a Fuga Építészeti Központban november 29-én nyíló kiállítás. A történelem nagy viharait is túlélő, idén...

Nagyot ment „A LEGO Oroszlán” az idei Effie-n

A marketing Oscarjaként is emlegetett Effie hazai versenyének nagy győztese a három Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott „A LEGO Oroszlán” című pályamű lett. A LEGO Hungary és a Red Lemon Media kampánya az...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...

Fókuszban a multiplatform növekedés

A lineáris piac lassan elérheti a maximumát, és egyre inkább van egy olyan típusú közönség, amelyik a streaming felé fordul – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Borsány-Gyenes András. A Network4 Media Group vezérigazgatója beszélt a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

Faültetéssel kompenzál a Spar

Megrendezte, majd kiértékelte az első, karbontudatosságot előtérbe helyező eseményét a SPAR. A Budapest Borfesztivál partnerrendezvényének szén-dioxid-kibocsátását a vállalat 392 őshonos gyümölcsfa telepítésével kompenzálja.„A világ, amelyben élünk sérülékeny, ezért mindent meg kell tennünk, hogy a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....