- Hirdetés -

Kategória: Karrier

- Hirdetés -

Új kommunikációs vezetővel erősít az Electrolux

2022. október 1-től Bacskainé Ruska Mónika felel a svéd háztartásigép-gyártó vállalat országos vállalati kommunikációjáért. A szakember 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik kommunikáció, CSR, fenntarthatóság,...

Még mindig kapkodják a klímaberendezéseket a magyarok

Nincs idő pihenésre a nyári főszezon után a klímás cégeknél – folyamatosan érkeznek a megrendelések annak ellenére, hogy betört az országba a hideg időjárás....

Új marketingigazgatóval erősít a Zwack

2022. szeptemberétől Kovács Dávid Gábor a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatója. A közgazdász szakember négy év nemzetközi reklámügynökségi, valamint húsz év alkoholipari tapasztalattal érkezik a...

Új marketing vezető a HMD Globalnál

Új marketing-vezérigazgató érkezik a HMD Globalhoz, a Nokia telefonok gyártójához: októbertől Lars Silberbauer felel a vállalat Nokia készülékekkel, valamint a fogyasztói és vállalati szolgáltatásokkal...

Új vezető a Danubius Hotelsnél

2022. szeptember elsejétől átalakult a Danubius Hotels menedzsmentje. Bogsch Zsigmond fejlesztési vezérigazgató-helyettes nyugdíjba vonulását követően feladatait Varga Csaba Üzemeltetési és HR vezérigazgató-helyettes látja el....

Új kommunikációs vezetővel erősít a JYSK

 Szeptember elejétől Szilvási Krisztina felel a dán kiskereskedelmi áruházlánc kommunikációjáért. A szakember az ABB energetikai, robotikai, automatizálási megoldásokkal foglalkozó globális technológiai vállalattól érkezett, ahol...

Új vezető a Central Médiacsoportnál

A Central Médiacsoport évek óta nagy hangsúlyt fektet a digitalizáció nyújtotta lehetőségek kiaknázására, illetve a szervezeten belüli digitális kompetenciák erősítésére és összehangolására. Ennek érdekében...

Dr. Fazekas Ildikó kapta az MMSZ Életműdíját

Az elmúlt esztendők során összesen öten kapták meg a rangos elismerést, amelyet minden évben a Marketing Summit-on, a szakma csúcstalálkozóján adnak át ünnepélyes keretek...

Új felsővezetővel erősít az eMAG

Kováts Dániel egy újonnan létrejövő felsővezetői pozícióra érkezett az eMAG-hoz: a Marketplace Chief Commercial Officereként (MCCO) feladata a vállalaton belül kiemelt fókuszterületnek számító Marketplace...

Új sales igazgató a Matild Palotában

2022. augusztusától Berényi Viktória tölti be a Matild Palota sales igazgatói pozícióját. A szálloda értékesítési céljainak elérése érdekében folyamatosan felügyeli és koordinálja az értékesítési...

Új régiós HR-igazgatóval folytatja a Danone

Szentpétery Boglárka szeptemberben HR-igazgatóként csatlakozott a Danone közép- és kelet-európai csapatához. A magyar szakember budapesti székhellyel szervezi és irányítja a cég emberi erőforrással kapcsolatos...

A telco szektorból igazolt nagyágyúkat a Frontira

A stratégiai design céghez Demeter Judit, a Vodafone Design Lab korábbi vezetője, valamint Dr. Máder Miklós, a Telekom innováció menedzsmentjével foglalkozó vezetője csatlakozott. A Kertész...

Shortlistes a HBLF elnöke

Kiemelkedő eredményt ért el Istenesné Solti Andrea a HBLF és a Shell Hungary Zrt. Elnöke, aki a HBLF munkatársaival és igazgatóságával és a HBLF...

Visszatért a Femcafe főszerkesztője

Sajószegi Veronika 2016 óta főszerkesztőként erősítette a Femcafe.hu csapatát, az elmúlt két évet azonban szülési szabadságon, kislánya mellett töltötte. Ez idő alatt a pozícióját...

Új főszerkesztővel erősít a BBC Good Food magazin

Az IQ Press gondozásában megjelenő két legerősebb gasztronómiai magazin print és online felülete egyaránt közös irányítás alá kerül. A BBC Good Food magazin, valamint...

Új marketing igazgató a Praktikernél

Szeptembertől új marketing igazgatóval erősít a Praktiker. A magyar barkácspiac meghatározó szereplőjéhez csatlakozó Sommer Ádám több mint 20 éves, jellemzően kereskedelmi területen szerzett tapasztalatával...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Díjazták az Inspiráló Nőket

Két év kihagyás után idén újra átadta a Femcafé.hu az Inspiráló Nők Díját. A nemrég megújult női portál olvasói soha eddig nem tapasztalt lelkesedéssel nyilvánítottak véleményt, több, mint százezer voksot adtak le a hét...

Jövőre is az ARENA4 és az ARENA4+ közvetíti az IndyCart

Alighogy elkezdődött, szinte véget is ért a pilótakeringő az IndyCarban. Kialakult a 2023-as rajtrács, amely újra parázs küzdelmeket ígér. A magyar nézők a következő szezonban is az ARENA4, valamint az ARENA4+ műsorán követhetik az...

Körzeti rádiót birságolt a Médiatanács

A Prime csatornán vetített Dr. Balthazar című sorozat előzetesét vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. Szabálytalanságokat tárt fel a testület a körzeti Forrás Rádió vizsgálata közben.A Prime csatornán futó Dr. Balthazar...

Új évaddal jön a Comedy Club stand-upos műsora

A Fiatal Félőrültek Estje keretében tizenkét ifjú és újonc humorista debütált a Comedy Centralon, ám most itt az idő, hogy a humorcsatorna „nagykutyái” is mikrofont ragadjanak. A Comedy Club október 7-től egészen novemberig érkezik...

Médiaügynökséget választott a BMW

A dentsu médiaügynöksége, az iProspect nyerte meg a BMW és a MINI európai offline médiaügynökségi tenderét azt követően, hogy a BMW Csoport közös ügynökségi megbízás alá vonta a két márka offline médiatevékenységét a stratégiaalkotástól...
- Hirdetés -

Don't Miss

Marics Petivel, Sápi Viviennel és közönségtalálkozóval kampányolt a CCC

Két hazai influencert, Marics Petit és Sápi Vivient kérte fel a CCC 2022-es BTS kampányára. A Game Garage Playoffs kampánnyal az Y és Z generáció tagjait szerették volna megszólítani, ehhez minden médiafelületet felhasználtak. A fiatalok...

A helyzetünk stabil

A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör által működtetett, megújult Bónusz Brigád – mondta el Banga Györgyi....

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Felelős forrásból származó kakaóra vált a Mars

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Mars Wrigley a felelős forrásból származó kakaó beszerzésében. A világ egyik legnagyobb édességgyártója bejelentette, hogy 2023-tól az Európában található gyárai számára vásárolt kakaó 100%-a ellenőrzött, felelős forrásból származik majd. A...

Egyre nagyobb problémát jelentenek az elektronikai hulladékok

2019-ben például 53,6 millió tonna keletkezett, amelynek több mint 80 százaléka ismeretlen helyen – nem hivatalos hulladéklerakóhelyeken, hulladéktelepeken, bontókban – végezte, és amelyből csupán 10 millió tonna volt az a mennyiség, amelyet dokumentáltan és...

Így állunk az energiatakarékos eszközökkel

A vásárlók fontosnak tartják, hogy az eszközeik energiatakarékosak legyenek, azonban az energiacímkék jelentésével a többségük nincs tisztában, és nem mindenki hajlandó jelentősen többet fizetni a jobb energiabesorolású gépekért – derült ki az Euronics Műszaki...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....