Elérhetővé vált a magyar Talk-A-Bot vállalati belső kommunikációs platformja, a CHEQ a személyre szabott üzleti megoldásokat kínáló globális online piactéren, az AppSource-on. A CHEQ-nek köszönhetően a gyártó és szolgáltató vállalatok kékgalléros dolgozói digitálisan kommunikálhatnak és intézhetik adminisztrációs ügyeiket munkáltatójukkal, amelyet Magyarországon és a közép-kelet-európai régióban mintegy 80 000 munkavállaló használ.
A jelenleg hét nyelven működő, Microsoft Teams, Viber platformokon, valamint natív mobil applikáción egyaránt futó CHEQ révén a nagyvállalatok HR tevékenységük számos idő- és költségigényes aspektusát tudják digitalizálni és automatizálni.
A 2016-ban alapított Talk-A-Bot azon kevés magyar informatikai cég egyike, amelynek termékei megtalálhatóak a Microsoft AppSource-on. CHEQ, a Rakuten Viber kiemelt partnerének dobozos terméke megoldást kínál a fizikai dolgozók és irodai alkalmazottak hatékony és egyidejű elérésére. Emellett automatizálja az ismétlődő HR feladatokat, és mindezt több kommunikációs csatornán teszi.
„A Microsoft AppSource-ra lépés jelentős mérföldkő a Talk-A-Bot életében, ugyanis egy globális problémára nyújtott hazai megoldás válik ezzel globálisan is elérhetővé. A CHEQ nemzetközi piactéren való listázása ügyfeleink számára azt jelzi, hogy a termék megfelelt a Microsoft összes, szigorú követelményének, és mára nemzetközileg is ajánlott informatikai megoldássá érett” – mondta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot alapítója és ügyvezető igazgatója. – mondta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot alapítója és ügyvezető igazgatója.
Toby Bowers, a Microsoft Business Applications Group vezérigazgatója így nyilatkozott: „Örömmel üdvözöljük a Talk-A-Botot a Microsoft AppSource-on, amely lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy hozzáférjenek a kiterjedt partneri ökoszisztémánk legjobb megoldásaihoz. A Microsoft AppSource olyan partneri megoldásokat kínál, mint a Talk-A-Bot CHEQ-je, hogy ügyfeleink gyorsabban kielégíthessék igényeiket”.
A CHEQ lehetővé teszi a vezetőség és a HR-osztály számára, hogy üzeneteket, videókat és dokumentumokat küldjenek az alkalmazottaknak, függetlenül azok fizikai helyüktől. A CHEQ-et az irodai és a fizikai dolgozók egyaránt használhatják, mivel számítógépes és okostelefonos környezeteken egyaránt elérhető. A CHEQ segítségével az alkalmazottak egyéni kéréseiket (pl. kereseti igazolás) küldhetik el a központba, a HR-osztály pedig elégedettségi felméréseket vagy gyors közvélemény-kutatásokat végezhet akár nagy létszámú csoportokkal is a rendszeren keresztül, amely azonnali kapcsolatot és mérést biztosít. A CHEQ emellett lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy titkosított dokumentumokat (pl. bérjegyzék, adóigazolások, szerződésmódosítások) küldjenek az egyes munkavállalóknak vagy a munkavállalók egy kiválasztott csoportjának, a GDPR-nak teljesen mértékben megfelelő módon.