Az Uniomedia Csoport ismét sikereket ért el a Gold Stevie Award nemzetközi megmérettetésen.
Idén egy arany, egy ezüst és két bronz díjat érdemeltek ki kampányaikkal. 2017 óta összesen 29 díjat nyertek el ezen a versenyen, melyből 6 arany, 10 ezüst, 13 pedig bronz fokozatú díj.
Így mutatják be a kampányokat az Uniomedia Csoport szakemberei:
Megbízó: Mastercard
Kampány: Készpénzmentes Zóna
Eredmény: Arany minősítés
A Mastercard Készpénzmentes Zóna kampányát valódi szakmai innovációként éltük meg: a digitális fizetés biztosítása, ezen belül is a kártyaelfogadás növelése volt a cél egy speciális vállalkozói körben, mint a szépségipar, a vendéglátás, a személyi edzők vagy épp a kutyakozmetikusok. A kampány és az edukáció arra a felismerésre épült, hogy mindegyik szegmensnek más-más kételyeire kell választ adni annak érdekében, hogy kártyaelfogadókká váljanak, ugyanakkor tartalomfogyasztási szokásaik érdemben nem térnek el egy átlagemberétől. A Készpénzmentes Zóna tartalmai is hozzájárultak ahhoz, hogy 2021-ben a terminálok száma 115.000-el növekedett Magyarországon. A legfrissebb adatok szerint a teljes magyar piacon 2021-ben 115 000 új terminál került bevezetésre, ami a terminálok számát tekintve 180%-os növekedést jelent. Ez a szám a készpénzmentes zóna kampánynak, a Mastercard Doppio programjának, illetve a szabályozásnak az együttes eredménye.
Megbízó: Telekom
Kapmány: Digitális óra
Eredmény: Ezüst díj
Haladó szellemben nem volt hiány a Magyar Telekomnak készült Digitális Óra kampányunkban sem, amely több, mint három és félmillió embert ért el annak az elkötelezettségnek a jegyében, hogy az innovatív oktatási módszerekkel a tanárokat is segítjük – a diákok mellett, természetesen. A kampány központi eleme volt az Instagram filter, amelyet egy történelmileg hű Petőfi képből készített az animációs csapatunk.
Megbízó: Mastercard
Kampány: Készpénzmentes Zóna
Eredmény: Bronz minősítés
Megbízó: AEGON
Kampány: Aegon: KÁR a para!
Eredmény: Bronz minősítés
2020-ban több százezer káresetet regisztrált az Aegon biztosító Magyarországon, azonban ezen esetek 75%-a megelőzhető lett volna egy kis elővigyázatossággal. A kampánnyal az volt a célunk, hogy mindezt közérthetően kommunikáljuk a káresetet elszenvedett ügyfelek és a lakosság felé. Reprezentatív kutatással és egy edukatív, mégis humoros, háromrészes videósorozattal hívtuk fel az emberek figyelmét a FOLO-jelenségre, valamint a kármegelőzés fontosságára.