A 2023-as Stevie Awardson az Uniomedia Csoport hozta el a legtöbb díjat – nemcsak a magyar vagy a regionális, hanem a teljes nemzetközi mezőnyt nézve is.
A világ egyik legrangosabb PR versenyén 5 arany, 3 ezüst és 1 bronz díjat érdemelt ki az ügynökség négy kampánya. A Mastercard Budapest első digitális termelői piaca kampány két arany és egy ezüst díjat, a Telekom T Phone ÉLŐ! Kincsvadászat kampánya 3 ezüst díjat, a szintén részükre készült Kölni by AI kampány két aranyat, az Aegon (augusztus 1-től Alfa) részére készült Digitális Analógok kampány pedig egy arany díjat hozott el a versenyről.
Mastercard – Digital farmers, head for the future! (Budapest első digitális termelői piaca)
Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Marketing – Business-to-Business
Díj: GOLD STEVIE® WINNER
Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Community Relations
Díj: BRONZE STEVIE® WINNER
Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Technology
Díj: GOLD STEVIE® WINNER
Magyarországon az őstermelők a kereskedelmi szektor azon csoportja, akiknél az egyik legalacsonyabb a kártyaelfogadási hajlandóság. Éppen emiatt a Mastercard a példamutatás eszközében találta meg a megoldást: a Budapest első digitális termelői piaca kampány során influencer együttműködést kötött Mautner Zsófival, Magyarország első számú gasztro bloggerével, aki a projekt márkanagykövete lett, illetve öt őstermelővel. Ezen együttműködések célja az volt, hogy megmutassa és bebizonyítsa az őstermelőknek, hogy a mai világban szükségük van az innovációkra, a digitalizmusra, az érintésmentes fizetési megoldásokra – így például a telefonterminálra –, hiszen ezek nemcsak gyorsabbak, kényelmesebbek és biztonságosabbak a készpénznél, de a vásárlók részéről is nagyon nagy igény mutatkozik irántuk. A kampánynak köszönhetően a közkedvelt budai Czakó Piacz árusainak több mint 90%-a ma már elfogad valamilyen elektronikus fizetési megoldást. Az influencerek által megosztott social media tartalmak a videós megosztásokkal együtt több, mint 700.000 embert értek el. A legkiemelkedőbb eredmény azonban nem csupán az, hogy a piaci vásárlás immár egy sokkal gyorsabb, egyszerűbb és biztonságosabb élménnyé vált, hanem az is, hogy a piac „lelkei”, az őstermelők egyúttal környezettudatosabb, jövőállóbb és fenntarthatóbb vállalkozókká is váltak.
Telekom – T Phone LIVE! Treause Hunt (T Phone ÉLŐ! Kincsvadászat)
Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – New Product or Service Launch
Díj: SILVER STEVIE® WINNER
Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Social Media Focused
Díj: SILVER STEVIE® WINNER
Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Technology
Díj: SILVER STEVIE® WINNER
2022 szeptemberében a Deutsche Telekom kilenc európai országban, köztük Magyarországon is elindította a saját márkás T Phone készülékeinek forgalmazását. A kampány során a Telekom arra kereste a választ, hogyan lehet kitűnni a többi gyártó kommunikációja közül ebben a zajos időszakban, amikor a többi gyártó is bemutatja új eszközeit. A kommunikációs minden tevékenységét a kincsvadászat tematikája köré szervezték. Meghirdették az innovatív T Phone 5G kincsvadászatot, amely élő közösségi média közvetítésekkel vonzotta a résztvevőket, és arra ösztönözte őket, hogy felfedezzék a környezetüket. Magyar hírességek is csatlakoztak a játékhoz: Lola, Lóci, Papp Gergő és Iszak Eszti. A kincskeresést négy városban indították útjára, és fő platformja a Telekom Facebook csatornája volt. A szabályok egyszerűek voltak: képes vagy beazonosítani, hogy hol van a híresség? Ha igen, akkor csak annyit kell tenned, hogy elsőként érj a helyszínre, és máris egy vadonatúj T Phone Pro 5G-vel gazdagodhattál!
Telekom – Cologne by AI
Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Digital Creativity
Díj: GOLD STEVIE® WINNER
Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Low Budget (Under $10,000 / € 8,500)
Díj: GOLD STEVIE® WINNER
A legújabb felmérések szerint a magyarok egyharmada negatívan vélekedik a mesterséges intelligenciáról. Húsvét közeledtével a Telekom bemutatta, hogyan képes a mesterséges intelligencia az innováció motorja lenni és kézzelfogható, pozitív hatást gyakorolni az életünkre. Sokféle tradíció létezik a magyaroknál, de a kölniről alkotott vélemény általában közös: nincs jó illata. A Telekom az AI és Kiss Virág parfümszakértő segítségével közösen megalkották az első illatos locsolókölnit.
Aegon (augusztus1-től Alfa): Analoggers Anonymous by Aegon (Digitális analógok)
Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Financial Services & Investor Relations
Díj: GOLD STEVIE® WINNER
Az Aegon elkötelezett, hogy potenciális és jelenlegi ügyfeleinek digitális megoldásokat is kínáljon. De a magyarok 27%-a, főképp 50 év felettiek, még mindig nem szívesen intézik online ügyeiket. A régi szokásoktól nehezen térünk el. De hogyan lehetne meggyőzni az „analóg” megoldásokhoz ragaszkodó ügyfeleket, hogy váltsanak? Ez volt a mi heuréka pillanatunk: ők valójában az offline függők! Így született meg az anonim analógfüggők főszereplésével a Legyen tiszta! Tiszta online kampány.