- Hirdetés -

Az Uniomedia Csoport a Stevie Awards legnagyobb nyertese

|

A 2023-as Stevie Awardson az Uniomedia Csoport hozta el a legtöbb díjat – nemcsak a magyar vagy a regionális, hanem a teljes nemzetközi mezőnyt nézve is.

A világ egyik legrangosabb PR versenyén 5 arany, 3 ezüst és 1 bronz díjat érdemelt ki az ügynökség négy kampánya. A Mastercard Budapest első digitális termelői piaca kampány két arany és egy ezüst díjat, a Telekom T Phone ÉLŐ! Kincsvadászat kampánya 3 ezüst díjat, a szintén részükre készült Kölni by AI kampány két aranyat, az Aegon (augusztus 1-től Alfa) részére készült Digitális Analógok kampány pedig egy arany díjat hozott el a versenyről.

Mastercard – Digital farmers, head for the future! (Budapest első digitális termelői piaca)

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Marketing – Business-to-Business

Díj: GOLD STEVIE® WINNER

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Community Relations

Díj: BRONZE STEVIE® WINNER

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Technology

Díj: GOLD STEVIE® WINNER

Magyarországon az őstermelők a kereskedelmi szektor azon csoportja, akiknél az egyik legalacsonyabb a kártyaelfogadási hajlandóság. Éppen emiatt a Mastercard a példamutatás eszközében találta meg a megoldást: a Budapest első digitális termelői piaca kampány során influencer együttműködést kötött Mautner Zsófival, Magyarország első számú gasztro bloggerével, aki a projekt márkanagykövete lett, illetve öt őstermelővel. Ezen együttműködések célja az volt, hogy megmutassa és bebizonyítsa az őstermelőknek, hogy a mai világban szükségük van az innovációkra, a digitalizmusra, az érintésmentes fizetési megoldásokra – így például a telefonterminálra –, hiszen ezek nemcsak gyorsabbak, kényelmesebbek és biztonságosabbak a készpénznél, de a vásárlók részéről is nagyon nagy igény mutatkozik irántuk. A kampánynak köszönhetően a közkedvelt budai Czakó Piacz árusainak több mint 90%-a ma már elfogad valamilyen elektronikus fizetési megoldást. Az influencerek által megosztott social media tartalmak a videós megosztásokkal együtt több, mint 700.000 embert értek el. A legkiemelkedőbb eredmény azonban nem csupán az, hogy a piaci vásárlás immár egy sokkal gyorsabb, egyszerűbb és biztonságosabb élménnyé vált, hanem az is, hogy a piac „lelkei”, az őstermelők egyúttal környezettudatosabb, jövőállóbb és fenntarthatóbb vállalkozókká is váltak.


Telekom – T Phone LIVE! Treause Hunt (T Phone ÉLŐ! Kincsvadászat)

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – New Product or Service Launch

Díj: SILVER STEVIE® WINNER

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Social Media Focused

Díj: SILVER STEVIE® WINNER

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Technology

Díj: SILVER STEVIE® WINNER

2022 szeptemberében a Deutsche Telekom kilenc európai országban, köztük Magyarországon is elindította a saját márkás T Phone készülékeinek forgalmazását. A kampány során a Telekom arra kereste a választ, hogyan lehet kitűnni a többi gyártó kommunikációja közül ebben a zajos időszakban, amikor a többi gyártó is bemutatja új eszközeit. A kommunikációs minden tevékenységét a kincsvadászat tematikája köré szervezték. Meghirdették az innovatív T Phone 5G kincsvadászatot, amely élő közösségi média közvetítésekkel vonzotta a résztvevőket, és arra ösztönözte őket, hogy felfedezzék a környezetüket. Magyar hírességek is csatlakoztak a játékhoz: Lola, Lóci, Papp Gergő és Iszak Eszti. A kincskeresést négy városban indították útjára, és fő platformja a Telekom Facebook csatornája volt. A szabályok egyszerűek voltak: képes vagy beazonosítani, hogy hol van a híresség? Ha igen, akkor csak annyit kell tenned, hogy elsőként érj a helyszínre, és máris egy vadonatúj T Phone Pro 5G-vel gazdagodhattál!

Telekom – Cologne by AI

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Digital Creativity

Díj: GOLD STEVIE® WINNER

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Low Budget (Under $10,000 / € 8,500)

Díj: GOLD STEVIE® WINNER

A legújabb felmérések szerint a magyarok egyharmada negatívan vélekedik a mesterséges intelligenciáról. Húsvét közeledtével a Telekom bemutatta, hogyan képes a mesterséges intelligencia az innováció motorja lenni és kézzelfogható, pozitív hatást gyakorolni az életünkre. Sokféle tradíció létezik a magyaroknál, de a kölniről alkotott vélemény általában közös: nincs jó illata. A Telekom az AI és Kiss Virág parfümszakértő segítségével közösen megalkották az első illatos locsolókölnit.

Aegon (augusztus1-től Alfa): Analoggers Anonymous by Aegon (Digitális analógok)

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Financial Services & Investor Relations

Díj: GOLD STEVIE® WINNER

Az Aegon elkötelezett, hogy potenciális és jelenlegi ügyfeleinek digitális megoldásokat is kínáljon. De a magyarok 27%-a, főképp 50 év felettiek, még mindig nem szívesen intézik online ügyeiket. A régi szokásoktól nehezen térünk el. De hogyan lehetne meggyőzni az „analóg” megoldásokhoz ragaszkodó ügyfeleket, hogy váltsanak? Ez volt a mi heuréka pillanatunk: ők valójában az offline függők! Így született meg az anonim analógfüggők főszereplésével a Legyen tiszta! Tiszta online kampány.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...