- Hirdetés -

Folyamatos innováció

|

Nemcsak a kommunikációs eszközöknek kell szinkronban lenniük egymással, hanem a kommunikációnkat minden üzleti cselekedetünkkel összhangba kell hozni – állítja Horváth Magyary Voljč Nóra. A K&H Bank, kommunikációs ügyvezető igazgatója, aki második helyen végzett a Marketing&Media magazin legsikeresebb hazai PR-szakembereket bemutató rangsorában elárulta azt is, hogy milyennek kellene lennie a jövő PR-esének és beszélt arról, hogy mit szeretne még elérni a szakmájában.

- Mi az első emléked, ami eszedbe jut azokból az időkből, amikor elkezdted a szakmát?

- Az, hogy itthon még a nevét sem ismerték a szakmának. Először a 90-es évek első éveiben találkoztam vele a groningeni és manchesteri egyetemi éveim alatt.

- Mi az, amit a legjobban szeretsz a munkádban?

- Hogy folyamatosan lehet újítani, innoválni annak érdekében, hogy fenntartható legyen a reputációnk és az üzleti tevékenységünk. Szeretem a komplexitását, hisz minden kommunikál, vagyis mindent fel lehet használni az üzenetünk közvetítésére, és minden mindennel összefügg, vagyis nem lehet semelyik kommunikációs aktivitásra, mozdulatra csak önmagában tekinteni. Ez azt is jelenti, hogy a kommunikációs arzenál összes eszközét összehangoltan kell tudni kezelni, vagyis valóban 360 fokos kommunikációt kell csinálni. Sőt, nemcsak a kommunikációs eszközöknek kell szinkronban lenniük egymással, hanem a kommunikációnkat minden üzleti cselekedetünkkel összhangba kell hozni. Szeretem az azonnaliságát és egyben hosszú távúságát: promptnak kell lenni, ismerni a napi gazdasági, társadalmi, politikai folyamatokat és eseményeket, de úgy kell kommunikálni, hogy az hosszú távon is megállja a helyét és hosszú távon építse a kívánt irányba a reputációnkat. És szeretem a magas adrenalinszintet: a promptság és azonnaliság gyors gondolkodást, reakciót, hidegvért, jó szervezőkészséget és kapcsolatrendszert feltételez.

- Mi volt eddig a legnagyobb szakmai kihívás számodra, és miért?

- A 2003-as kríziskommunikáció, amely önmagában hat hónapig tartott, de az utórezgései vagy 15 évig. Okos és intenzív belső és külső kommunikációt igényelt, tökéletes harmóniát a felső vezetéssel itthon, valamint külföldön, érzékenységet a négyezer munkavállaló és a különböző ügyfélcsoportok rezdüléseire, a széles körű társadalmi, politikai és versenytársi hangulatra, cselekedetekre.

- Mi az, amit egyszer mindenképpen szeretnél megvalósítani, elérni a szakmádban?

- Valóban hosszú távon márkaépítő munkáltatói reputációépítést, merger&acquisition kommunikációt, tőzsdei bevezetés kommunikációját, csak hogy három topkívánságot említsek, hátha épp erre úszik az aranyhal…

- Milyennek kell lennie a jövő PR-szakemberének? Milyen képességek, készségek kellenek a sikerhez?

- Kíváncsinak, kíváncsinak és kíváncsinak lenni az újra. Ismerni a napi társadalmi, gazdasági, politikai folyamatokat, ezeket szintetizálni, következtetéseket levonni, jósolni. Ezer és egy stílusban írni, jól beszélni és előadni, meggyőzőnek lenni a partner stílusa szerint, stratégiát alkotni, pontosan kivitelezni. Átfogóan gondolkodni és karmester módjára összehangolni a különböző hangszerek hangzását és összhangba való belépését. És mindig és mindig nyitottnak lenni, keresni és megtanulni az újdonságokat. Folyamatosan innoválni, hogy fenntartható maradjon a márka, a reputáció és az üzleti tevékenység.

- Mit tanácsolsz a fiatal PR-eseknek?

- Kezdjenek az ügynökségi oldalon, tapasztaljanak meg több iparágat, problémakört, PR-feladatot. Majd üljenek át a megbízói oldalra, tanuljanak meg stratégiában gondolkodni, nemcsak a PR, nemcsak a kommunikáció, hanem a teljes üzlet szintjén. Így egyszerre fogják érezni, hogy a karrierjük tele van újdonsággal, miközben fenntartható módon fejlődnek az évek során.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...