- Hirdetés -

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

|

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő szerint. A cég vezérigazgatója a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt a Client Portal fejlesztéséről és arról is, hogyan hathat majd a piacra.

- A Client Portal megoldásotok jelentősen felgyorsítja és leegyszerűsíti a kommunikációt, valamint a kampányok kezelését. Honnan jött az ötlet, hogy létrehozzatok egy ilyen felületet?

- Az ötlet – vagy sokkal inkább tudnám ezt egy belső igénynek nevezni – adott volt azok után, hogy bevezettük a saját fejlesztésű ügynökségi szoftverünket lassan két éve. Az influencer marketplace termékünk nagyon hasznos volt 2016 és 2019 között, de ahogy egyre nagyobb figyelmet és büdzséket kapott az iparág, úgy mi is igyekeztünk haladni a legújabb, globálisan elérhető techintegrációs lehetőségekkel is. Ez teremtett egy influenszer- és talent management ügynökségre tervezett ügyviteli rendszert. Annyira sikerült standardizálni és automatizálni az ügynökségi működést, hogy a médiatervezés mellett a kampánymenedzsment, a pénzügyi tervezés, az automatikus szerződésgenerálás, az CRM, a dokumentumkezelés, az account és a talent manager csapat teljesítménymutatói, az e-mail-fiók és a céges felhőintegráció is része a szoftverünknek. Az egész egy plug and play megközelítéssel működik, bármilyen e-mail, felhő, e-sign, adatbázis, banki szolgáltató rendszerét hozzá tudjuk csatolni a rendszerünkhöz. Amikor láttuk, hogy egy 6-7 fős talent/account manager csapat el tud vinni egy naptári évben 576 kampányt 1,8 milliárd forint értékben, akkor egyértelművé vált, hogy ezt a hatékony és transzparens működési modellt minden ügyfelünk irányába ki kell terjesztenünk. Elképesztő nyugalom menedzsmentszinten, hogy kinyitom a laptopom, és a több mint félezer kampány valamelyikébe bármikor bele tudok kattintani, és látom, hogy állnak a tartalmak, a számlák kiegyenlítettsége, a szerződések státusza, valós időben közösségi platformokra linkelő performance riportot tudok letölteni Excelben vagy PPT-ben, és mindehhez egyetlen pénzügyi munkatárs dolgozik a cégben. Az 576, összértékben több mint 1,8 milliárd forintot meghaladó kampányvolumenhez a 12 hónap alatt tartozott több mint 1700 szerződés, ami automatikusan generálódott a kampányinputok alapján, és ehhez jön több mint 1300 számla. Még egyszer tehát: 6-7 account/talent manager és 1 pénzügyes kezeli ezt a rendszer használatával, a jelszavunk a hatékonyság és a transzparencia. Látom, hogy egy account manager az általam kiválasztott időszakban hány media plant csinált és milyen értékben küldött ki, milyen az elfogadottsági aránya, mekkora gross margint termel kampányonként és influenszerenként, hány kampánya van és milyen státuszban (closed, active), ki hány ügyféllel (márka, ügynökség, influenszer) dolgozik, mekkora árbevételrész tartozik hozzá, mennyi nyitott feladata van. Egyszóval anélkül, hogy találkoznék valakivel, vagy felhívnék bárkit, kinyitom a laptopom, és médiatervre, kampányra, munkatársra lebontva látom, hogy mi történik a cégünkben. Pontosan ugyanezt a transzparenciát és kényelmet fogjuk biztosítani együttműködésünk során kivétel nélkül minden egyes ügyfelünk számára.

- Mi jelentette a legnagyobb kihívást a fejlesztés során?

- Hogy „lábbal” tudjuk csinálgatni, amolyan szorgalmi feladatként, miközben a 2023-ra kitűzött fontosabb nemzetközi és hazai céljaink nem sérülnek miatta. De a csapat fantasztikus volt, mert ezt főleg munka előtt és után csinálták önszorgalomból, a legtöbbet a talentüzletág-vezetőnk, Bozsik Dóra foglalkozott vele. Neki kellett a legjobban átlátni, hogyan tud egy ilyen felületet beilleszteni a működésünkbe már az ajánlatadási szakasztól.

- Véleményed szerint mi a legnagyobb előnye a Client Portalnak?

- Ugyanaz, mint a saját ügynökségi szoftverünkké: egy zárt end to end felület, ahol minden adatpont, dokumentum, információ, riport egyszerre, valós időben elérhető. Minden visszakövethető, minden „kattintás” logolva van, minden ajánlat, az azokra adott kommentek, azok különböző verziói, az összes futó és már lezárult kampány, az összes valaha volt ügyfél számára készült influenszertartalom insightokkal együtt egy helyen, bármikor lekérhető riportinggal. Időt és energiát fogunk spórolni az ügyfeleinknek úgy, hogy közben soha többet nem kell a gépén „rendrakással” foglalkoznia, mert mindent tárolunk, vizualizálunk, illetve mindent le tud innen tölteni, a felületen elérhető összes adatot, dokumentumot, képet, insightot egy mapparendszerbe rendezett ZIP-fájlban is akár. Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás. Ez olyan transzparenciát hoz, ami kellően motivál minket, hogy mindig minden naprakész legyen, mert nem lesz pár óra „laufunk”, hogy egy „Sziasztok! Hogy áll a kampány, küldjetek róla egy rövid statust kérlek”-re levegőfestéssel válaszoljunk. Bejelentkezik az ügyfél, és ott lesz minden fehéren-feketén. Szeretjük az ilyen típusú, hatékonyságot boostoló, konstruktív nyomást. Én úgy gondolom, hogy a digitális marketingen belül minden egyes ügynökségnek úgy kell majd dolgoznia az ügyfeleivel, mint egy nyitott könyv.

- A tervek szerint mikor élesedik a felület, milyen feladatokat kell még addig elvégeznetek?

- November 13-tól meghívással néhány ügyfél még az idén használatba veheti a felületét, de 2024 januárjától indul a hivatalos üzem.

- Véleményed szerint hogyan hat majd a piacra ez a megoldás, mennyire mozgatja meg a riválisokat, esetleg számoltok azzal, hogy megpróbálják másolni?

- Reményeink szerint az ügyfeleinkben ez egy addicionális bizalmi tényező lehet. Egy ok arra, hogy semmiképpen ne gondolkodjanak más partnerben a hazai piacon még akkor sem, ha nem a saját, kizárólagos talentportfóliónkkal szeretnének dolgozni. Ha a definíció szerinti versenytársakat nézem, akkor mind kampányvolumenben, mind fejlesztői erőforrásban talán kicsit messzebb vannak attól az elkötelezettségtől, hogy egy általunk már második éve használt rendszert építhessenek maguknak a közeljövőben. Illetve nem gondolom, hogy ilyen szintű hatékonyság és transzparencia megteremthető lenne azoknál a cégeknél, amelyek a mai napig többnyire mindent Excelben, e-mailben, kézzel csinálnak. Az a működés soha nem lesz valós idejű, azonban a piac, valamint az ügyfelek türelme és elvárása a globális technológiai lehetőségek ívét követi. Ha lesz olyan megoldás, amit azonnal, e-mail-váltás vagy telefonhívás nélkül lát, és az neki időt, energiát spórol, miközben legalább akkora vagy nagyobb értéket teremt az együttműködés, egészen biztos, hogy nem fognak azon gondolkodni, hogy kivel dolgozzanak. Egyszerűen a mesterséges intelligencia és az egyéb kombinálható business intelligence infrastruktúrák mai fejlettsége által megszületett a hatékony, átlátható és valós idejű működés iránti igény. Amikor azt mondom, hatékonyság, akkor a pénzre gondolok mind nálunk, mind pedig az ügyfeleknél. A transzparencia pedig biztosítja a kölcsönös tiszteleten alapuló megbízható együttműködéseket mindkét fél részére.

 

Az interjú teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...