- Hirdetés -

A hálózatra és az élményre fókuszál a Telenor új kampánya

|

Nagyszabású integrált kampányt indított a Telenor, aminek fókuszában a Hipernet, a szolgáltató mobilinternet-hálózata, és a használata által nyújtott élmény áll.

Jó pár év eltelt azóta, hogy a Telenor a hálózatáról reklámkampányban kommunikált, ami természetesen nem azt jelenti, hogy ne történtek volna fejlesztések. Sőt: a Telenor hisz abban, hogy a mobilinternet mindenki számára elérhető kell legyen, ezért folyamatosan jelentős fejlesztéseket hajt végre hálózatán. Legújabb, februárban indult kampányában a kommunikáció középpontjába a száraz technikai adatok helyett ügyfeleit állította, és azt, hogy ők mire használják a Hipernetet. Az ügyfelek központi szerepét fejezi ki a kampány szlogenje is: „Minden lehetsz, a #Hipernet lépést tart veled”.

„Az, hogy egy hálózat működjön, alapvető elvárás. Leginkább az az izgalmas, hogy az ügyfeleink mire, hogyan használják ezt a működő hálózatot, és erről beszélünk igazán szívesen” – mondta Civin Péter, a Telenor márka és marketingkommunikációs igazgatója. „Mi nem mondjuk meg az ügyfeleinknek, hogy mit csináljanak, nem akarjuk rájuk erőltetni a saját gondolatainkat. Csak annyit teszünk, hogy hagyjuk, hogy önmaguk legyenek, és ha valami érdekeset, vicceset találunk, arra együtt csodálkozunk rá. Különösen érdekes, ha valami úgy vált az életünk részévé, hogy már észre sem vesszük. Például mi abban a nagy dolog, ha az összes ismerősünkkel megosztjuk, hogy mit sütöttünk ebédre, vagy az egész világ ott van velünk az uszodában, amikor a gyerek először vízbe ugrik? A Hipernetről meg elég annyit tudni, hogy ez egy nagyon jó kis hálózat, de tényleg.”

„A kampányban a Hello Data tarifacsomagunk kommunikációjával megkezdett új Telenor hangvételt vittük tovább, ahol valós emberek valós élményeit és életútjait mutatjuk meg” – mondta el Cséky Tímea, a kampányért felelős kommunikációs csapat vezetője. „A visszajelzések alapján az embereknek nagyon tetszik, hogy egy márka őszintén beszél velük, ahelyett, hogy varázstükröt tartana eléjük.”

A kampány épp annyira sokoldalú és sokrétű, mint az interneten zajló kommunikáció: hangvétele hol vicces, hol elgondolkodtató, de mindig nagyon igazi. Kiemelt szerepet kap benne három olyan véleményvezér, akik az internet segítségével tudták szenvedélyüket még nagyobb közösséggel megosztani. Suri Domi, a The Bake Shop tulajdonosa és cukrásza, Hordós Márk, a hazai street workout mozgalom úttörője, és Galactic Jackson DJ-producer kitűnő példái annak, hogy az online térben a digitális eszközök segítségével valóban bármik lehetünk.

A hagyományos integrált kampányt biztosító eszközök mixe mellett a kampány második fázisában a Telenor a véleményvezérek segítségével, ügyfeleinek bevonásával szervez különböző eseményeket és social média aktivációkat.

A koncepció a DDB Sofia műhelyében született, míg a kampányötlet lokalizálásáért, kiterjesztéséért az Artificial Group felelt. Az Artificial Group 2018 eleje óta a Telenor lokális ATL ügynöksége, ez az első közös munkájuk a Telenor marketing csapatával.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...