- Hirdetés -

Influencerekkel kampányol a Zwack

|

Nánási Pali, Sass Dani, Fördős Z és Szabó Kimmel Tamás is ginezik az Instáján. Több mint húsz influencer közreműködésével népszerűsíti a Kalumba márkáját a Zwack – korábban erre még nem volt példa a cég történetében. Az influencer-mix összeállítása során figyeltek arra, hogy a nagy elérésű húzónevek mellett kisebb követőtáborral, ám esetenként erősebb rajongói kötődéssel bíró mikroinfluencerekkel is együtt dolgozzanak. A Zwack ügynöksége a kampány során a Creatinsta.

A Kalumba az első olyan ital a Zwack szortimentjében, amelyiknek nyilvános a receptje, a majdnem 300 év alatt előállított, kifejlesztett többi termék receptje részben, vagy teljesen titkos. Ráadásul a Zwack egy új trend teremtésén dolgozik éppen, hiszen az új gin alapú gyógy- és fűszernövény italt elsősorban behűtve, magában, shot-ként ajánlják fogyasztani – a többi gintől teljesen eltérő módon. A madagaszkári és afrikai fűszereket nem mellesleg kézzel szedik a Zwack italaiba.

Ráadásul ez az első termék, amelyet teljeskörű influencer kampánnyal vezetnek be a piacra. “Összesen 24 influencerrel dolgozunk a kampány során. Közülük 20-an ún. Mikroinfluencerek, azaz például az Instagramon 10 ezer körüli, vagy kisebb követőtáborral rendelkeznek” – árulta el Dely Ábris, a Zwackkal együttműködő ügynökség, a Creatinsta alapítója, hozzátéve, hogy szerettek volna “presztízsértéket” is belevinni a kampányba, így 4 nagyobb elérést biztosító influencert is kiválasztottak.

Szabó Diána, a Zwack brand managere hangsúlyozta, hogy a hitelesség volt a legfontosabb szempont a véleményvezérek kiválasztása során. “Egyrészt a márka pozícionálásához illeszkedő influencereket kerestünk, másrészt pedig fontos volt, hogy ne csak a nagy országos ismertségű, sok esetben túl márkázott, túlhasznált emberekkel dolgozzunk együtt, hiszen ezzel a hitelességünket rontottuk volna. Továbbá fontos volt, hogy olyan véleményvezérek legyenek, akiknek követői bázisa nagyban egybevág a Kalumba célcsoportjával” – magyarázta a szakember.

Így esett a választás Nánási Pál fotósra, Sass Dani, műsorvezetőre, Szabó Kimmel Tamás színészre és Fördős Zé gasztroblogerre. “A nagy elérésű influencerek mellett fontos volt, hogy sok kisebb, mikroinfluenszerrel is együtt dolgozzunk, akik elérésben és engagement-ben nagyon jó eredményeket tudnak hozni” – tette hozzá Szabó Diána. “Eddig elég jól teljesít a kampány” – ezt már Dely Ábris árulta el. “Az átlagos engagement rate 20 százalék fölötti, de például múlt héten 26 százalék volt, ami kiemelkedő”.

“Bár valóban jóval hitelesebbnek tűnik a követőtábor számára egy mikroinfluenszer, mégis fontosnak tartottuk azt, hogy szélesebb közönséget is elérjünk azok segítségével, akik egyébként is szívesen fogyasztják a Zwack új termékét” – tette hozzá Dely Ábris.

A Zwacknál azért tartották fontosnak az influencerekkel való együttműködést, mert egy teljesen új termék bevezetéséről van szó, így fontosnak tartották, hogy minél több kommunikációs platformot használjanak. Bár tévében is futnak reklámok, “azonban az elmúlt években egyre felerősödött a szerepe a márkák digitális jelenlétében, így elengedhetetlennek tartottuk az influencerekkel való együttműködést is, hiszen velük kiválóan el tudjuk érni a márka célcsoportját, melyek elsősorban azok a 20-49 év között nagyvárosi férfiak, akik szeretik a kalandokat, nyitottak az újdonságokra és a felfedezésekre” – mondta Szabó Diána, brand manager.

Szabó Diána elárulta azt is, hogy a Creatinstát, mint ügynökséget azért választották, mert ők hozták a legjobb megoldásokat. “Teljesen új megközelítés egyrészt az, hogy sok emberrel dolgozunk együtt, összesen 24 influencerrel, korábban ilyenre nem volt példa egyik Zwack márka esetében sem, másrészt pedig, hogy be mertük vállalni, hogy több, kisebb emberrel dolgozunk együtt a hitelesség megteremtése miatt”.

Az új gin bevezetése egyébként több évig tart majd, nagyjából három évvel számolnak a Zwack-nál, míg a jelenlegi intenzív influencerkampány 3 hónapig megy majd. Ennyi idő alatt több mint száz Kalumba-poszt születik a tervek szerint.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...