• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Web A biztonságunkért újított a Google
  • Web

A biztonságunkért újított a Google

2019. február 8.

Újabb biztonságtechnológiai megoldást fejlesztett a Google, a Chrome böngésző bővítményeként működő Password Checkupot, ami jelentősen növeli online fiókjaink védelmét. Használata során azonnal figyelmeztetést kapunk, ha olyan jelszót használnánk, ami már egyszer hekkerek kezébe került. A másik friss Google újítást, a fiókokon átívelő védelmet (Cross Account Protection) pedig arra tervezték, hogy figyelmeztető jeleket küldjön és fogadjon kompromittálódott jelszavak használata esetén. Így, ha egy internetes fiókba betörnek, amihez Google-bejelentkezést használ tulajdonosa, a támadónak nem sok esélye lesz az érintett személy további fiókjaiba is bejutni.

A Google folyamatosan fejleszti biztonságtechnológiai megoldásait és adatvédelmi eszközeit, annak érdekében, hogy mindenki nagyobb biztonságban tudhassa magát az interneten. A legújabb Chrome bővítmény, a Password Checkup ráadásul nem csak akkor nyújt hatékony védelmet adatainknak, ha Google alkalmazásokat és felületet használunk, hanem bármely más internetes oldalon is.

A bővítmény használata rendkívül egyszerű: nyissuk meg a Chrome-ot a számítógépünkön, majd a Google-fiókunkba való bejelentkezés után, töltsük le a Password Checkup bővítményt. Ezt követően kattintsunk a jobb felső sarokban található ‘Továbbiak’ menüpontra, keressük meg a bővítményt és kapcsoljuk be. Innentől kezdve értesítést kapunk, ha bejelentkezéskor olyan felhasználónevet és jelszót adunk meg internetes online fiókjainkba, amelyek egy, a Google által ismert adatvédelmi incidens miatt már nem biztonságosak. Ilyen esetben a Google kérni fogja, hogy módosítsuk jelszavunkat, hogy fiókunk újra biztonságossá váljon. A telepítést érdemes az okostelefonunkon, illetve bármilyen más csatlakoztatott eszközünkön elvégezni.

Az adatok többszöri titkosításon mennek keresztül, így a fiókazonosító adatokra (felhasználónév és jelszó) senki, a Google sem lát rá.

Más applikációkba való belépéshez Google-bejelentkezésünket használni számos előnnyel jár: gyors, biztonságos, illetve nem kell több különféle jelszót létrehoznunk és megjegyeznünk. Ugyanakkor, ha a Google-fiókunk belépési adatai illetéktelenekhez jutottak, akkor adataink ezeken az oldalakon / applikációkban is veszélybe kerülhettek. A Google másik újítása, a több piaci szereplővel közösen fejlesztett fiókokon átívelő védelem (Cross Account Protection) erre biztosít megoldást, ugyanis a háttérben értesítést küld az incidensről más alkalmazás fejlesztőinek, akik megtehetik a szükséges óvintézkedéseket, mint például a felhasználó kiléptetése.

  • Címkék
  • biztonság
  • Cross Account Protection
  • Google
  • Password Checkup
Facebook
Email
    Előző cikkÚjabb változás a Ferlingnél
    Következő cikkHiánypótlás jön a rádiós pályázatokon
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Jövőre TOP50 Award Ceremony!

    Duplázással sem lehetett a LinkedIn toplista élére kerülni

    Megszüntette a sportal.hu-t a Ringier

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Csillag Születik döntő RTL

    Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

    Tv/Rádió 2025. december 23.
    A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

    Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

    Kutatás 2025. december 23.
    A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

    Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

    Média 2025. december 23.
    Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

    Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

    Média 2025. december 23.
    Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

    Meghívták a Berlinale szakmai programjába a Ruben Brandt, a gyűjtő alkotóinak új filmtervét

    Média 2025. december 23.
    A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...

    Digital Center

    Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

    Digital Center 2025. december 22.
    Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

    Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

    Digital Center 2025. december 20.
    A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

    Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

    Digital Center 2025. december 17.
    A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

    Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

    Digital Center 2025. december 16.
    A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

    Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

    Digital Center 2025. december 15.
    A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat