- Hirdetés -

Teljes napon a TV2 Csoport, főműsoridőben az RTL Magyarország vezet

|

A TV2 Csoport a 18-49 évesek körében és teljes napon jobb közönségarányt ért el a 10. héten, mint az RTL Magyarország. Utóbbi viszont a főműsoridőben továbbra is magasabb share-t produkált. Műsorok terén a Drága örökösök vonzotta a legtöbb nézőt, de a TV2-n futó Exatlon Hungary is jól teljesített. A Kincs, ami nincs című filmet pedig nem lehet annyiszor ismételni, hogy ráunjanak a nézők. Javítottuk korábbi cikkünket!

Az elmúlt hét nem hozott nagy változásokat az RTL Klub és a TV2 versenyében, előbbi a főműsoridőben 13,7 százalékos közönségarányt ért el, amit 1,8 százalékpontos lemaradással követett a TV2. Az RTL Klub hétfőtől csütörtökig, valamint szombaton és vasárnap nyerte az estéket. A pénteki főműsoridő viszont a TV2-é volt (TV2: 14,4%, RTL Klub: 13,6%).

A csoportszintű adatok terén korábban rossz adatokat közöltünk. Az RTL Magyarország sajtóklub oldalán található adatok alapján arról írtunk, hogy összességében az RTL csatornáit – a 18-49 éveseknél és teljes napon – többen nézték, mint a TV2 Csoporthoz tartozó televíziókat. Valójában azonban pont fordítva történt, az RTL ugyanis hibás adatokat közölt. A tévedésért elnézést kérünk.

A helyzet ezen a téren a következő: csoportszinten a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország 27,2 százalékpontos közönségaránnyal vezet, a TV2 Csoport hátránya 1,7 százalékpont. A 18-49 éveseknél és teljes napon viszont a TV2 Csoport nyerte a 10. hetet 24,5 százalékos közönségaránnyal, az RTL Magyarország 22,1 százalékával szemben.

10. hét / 9. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,7% / 13,6%
TV2 – 11,9% / 12,2%

RTL Magyarország – 27,2% / 28%
TV2 Csoport – 25,5% / 25,9%

10. hét / 9. hét (teljes napi share, 18-49 évesek)
RTL Magyarország – 22,1% / 23,0%
TV2 Csoport – 24,5% / 24,2%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (10. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Híradó – 18,1% (hétfőtől vasárnapig)
Fókusz – 18,1%
Drága örökösök – 18,3%
Barátok közt – 14,7%

TV2
Tények – 13,9% (hétfőtől vasárnapig)
Exatlon Hungary – 15,7%
Pénzt vagy éveket – 8,6%

Az RTL Klub estéinek legerősebb szereplője továbbra is a Drága örökösök. A sorozat valamennyire még a Barátok köztöt is felhúzta, a szappanopera heti átlaga ugyanis elérte a csatorna hétköznap esti átlagos share-jét.

A Barátok közt utáni sávban műsorra tűzött heti produkciók összességében továbbra sem túl erősek. Az elmúlt héten legjobban a Cápák között szerepelt (152 ezer néző és 12,9 százalékos közönségarány). Ezzel a hétköznap esti sávban egyedüliként ugrotta meg a 10 százalékos közönségarányt. A Toplista 8,7 százalékos, a Gyertek át 8,1 százalékos, a Doktor Murphy két epizódja 7,2 és 8,1 százalékos, a Alvilág és az Isten veled, Magyarország 7-7 százalékos közönségarányt ért el. Utóbbiak közül mindegyikből jobb eredményt néztünk volna ki. Érdekes, hogy ebből az eresztésből még talán a legkevésbé populárisnak számító Cápák között hozta a legjobb nézettséget.

A TV2-n az Exatlon Hungary továbbra is nagyon erős volt, a műsor heti share-je 3,8 százalékponttal volt magasabb a csatornaátlagnál. A Legyen Ön is Milliomost váltó Pénzt vagy éveket heti átlagban csak kicsit hozott jobb eredményt, mint az elődje, viszont a héten belül javuló tendenciát mutattak, a pénteki adás közönségaránya már meghaladta a 10 százalékot, amivel egyébként verték a Doktor Murphyt.

Mind a 18-49 évesek, mind a teljes lakosság közében a Drága örökösök bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának. A 18-49 éveseknél a keddi epizód (288 ezer), a teljes lakosságnál pedig a szerdai (882 ezer) vonzotta a legtöbb nézőt. A kereskedelmi célcsoportnál a második legnézettebb A Tanár (249 ezer) volt. A teljes lakosságnál a toplista második helyére a vasárnap esti RTL Híradó (809 ezer) kapaszkodott fel.

A TV2 legnézettebbje a 18-49 éveseknél az Exatlon volt, azon belül is a múlt keddi adás (243 ezer). A teljes lakosságnál a TV2 házi versenyében az Exatlon második helyre futott be (657 ezer), ugyanis a csütörtök esti Tények (776 ezer) magasabb nézettséget produkált.

A toplistán az első olyan műsor, ami nem az RTL Klubon, vagy a TV2-n futott, a Film+-on bemutatott Kincs, ami nincs volt. Az ezerszer ismételt vígjáték a 18-49 éveseknél 141 ezer, a teljes lakosságnál 312 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Ezzel a 18-49 éveseknél az elmúlt hét 13., a teljes lakosságnál 18. legnézettebb műsora volt. S ebből következően a Film+-on belül is magasan a Kincs, ami nincs érte el a legjobb nézettséget.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...