
Megyeri Dániel február 3-án, több mint 12 év ügynökségi tapasztalattal a háta mögött érkezett a kelet-közép-európai régió pénzügyi és ingatlanpiaci szektorában is vezető pozícióban lévő Duna House-hoz. A szakember bő egy évtizedet töltött ügynökségi oldalon, ez idő alatt többek között a Deloitte, a Telekom, a Bosch, a Tesco, a Hankook, a Mall.hu, a Használtautó.hu, a Pilisi Parkerdő és a Budakeszi Vadaspark stratégiai kommunikációját támogatva.
Megyeri Dániel az elmúlt csaknem 6 évben a Lounge Communication kreatív PR vezetőjeként és senior PR tanácsadójaként elsősorban a Budapest Airport és a Jófogás integrált márka- és vállalati kommunikációjáért felelt, folyamatosan egyre láthatatlanabbra satírozva a PR és marketing területei között mesterségesen fenntartott határvonalakat.
A közösen megvalósított kampányok és aktivitások több mint 115 nemzetközi és hazai szakmai díjat, valamint értékes shortlistet érdemeltek ki – beleértve a magyar PR szakma első Grand Stevie-jét is. A kiemelkedő kreatív teljesítménynek köszönhetően az ügynökség 2020-ban a 3., majd zsinórban háromszor a 2., a tavalyi eredmények alapján pedig immár az 1. helyre került a legeredményesebb ügynökségeknek fenntartott APEX PR Toplistán.
„Hatalmas büszkeséggel tekintek vissza az elmúlt évekre, szinte álomszerű, hogy mi mindent értünk el. Úgy érzem, hogy a magamnak korábban kitűzött, valaha még absztraktnak tűnő célok tekintetében is sikerült a maximumot kihoznom az ügynökségi életből. A Duna House-nál pedig már az interjúfolyamat során rendkívül izgalmas lehetőségekkel és újításokra, megújulásra fogékony vezetői szemlélettel találkoztam. Meghatározó piaci pozíció? Pipa! Hatalmas hazai hálózat? Pipa! Nemzetközi jelenlét? Pipa! Eljött hát az idő, hogy egy szeriőznek mondható szektorban, a tulajdonosi elvárásokkal és üzleti célokkal összhangban alakíthassunk ki újdonsült csapatommal egy kreatív, szellemi játszóteret” – mondta Megyeri Dániel.
„27 éves működésünk során Dániel csupán a harmadik marketing- és PR vezetőnk, ez idő alatt óriási fejlődésen mentünk keresztül. Személyével most egy újabb fontos mérföldkőhöz érkeztünk, rengeteg kihívás vár rá az első naptól kezdve. Meggyőződésem, hogy színes személyisége és erős szakmaisága jelentős hatással lesz a cégcsoport rebrandingelésére, a Credipass márkánk ismertségének növelésére és a Duna House hálózatának fejlesztésére” – emelte ki Máté Ferenc, a február elején az Év Franchise Hálózata díjat ismételten kiérdemlő Duna House Group vezérigazgató-helyettese.
A 2016 óta a Budapesti Értéktőzsdén is jegyzett Duna House Group Magyarországon több mint 140 irodából és csaknem 1 500 ingatlanszakértőből álló hálózattal, továbbá komplex pénzügyi (Credipass), energetikai (DH Energy), valamint értékbecslési és ingatlanüzemeltetési szolgáltatásokkal is támogatja ügyfeleit otthonteremtésben és befektetési célú ingatlanvásárlásban egyaránt.
Országhatárainkon túl pedig a cégcsoporthoz tartozó márkák Olaszországban, Lengyelországban és Csehországban is jelen vannak, további közel 3 000 pénzügyi és ingatlanszakértővel.