- Hirdetés -

A Forma-1-ben újít az Oracle

|

Az Oracle és a Red Bull Racing szorosabbra fűzte partneri kapcsolatait és bemutatja az új csapatnevet, az Oracle Red Bull Racinget, valamint a csapat új autóját, az RB18-at. A tavalyi F1-es versenyzői bajnokság sikerére építve a csapat a 2022-es szezonban kiterjeszti az Oracle Cloud használatát a legfontosabb működési területeken, beleértve az analitikai alapú versenystratégiát, az optimalizált motorfejlesztést, az AI és gépi tanulás által támogatott pilótaképzést és a személyre szabott rajongói élményt.

„Az Oracle Cloud lehetővé tette számunkra, hogy a versenynapokon olyan döntéseket hozzunk, amelyek segítettek Max Verstappennek megnyerni a 2021-es versenyzői bajnokságot” – mondta Christian Horner, az Oracle Red Bull Racing csapatfőnöke és vezérigazgatója. „A lehetőségek gyors felismerése és az azokra való gyors reagálás kulcsfontosságú a pályán és a pályán kívül elért sikereinkhez, és az Oracle kulcsfontosságú szerepet játszik ezen törekvéseinkben. Teljesítményünk minden elemét az adatelemzés vezérli. Az, hogy az Oracle a címadó partnerünk, azt mutatja, hogy mennyire bízunk a szakértelmükben és abban, hogy valódi versenyelőnyt tudnak nyújtani.”

Az Oracle felhősinfrastruktúráját (Oracle Cloud Infrastructure, OCI) használva a csapat a tavalyi bajnoki szezonban 1000-szeresére növelte a szimulációk számát, hogy javítsa előrejelzései pontosságát és megerősítse a döntéshozatali képességét. Emellett 10-szeresére gyorsították a szimulációk sebességét, ami több időt adott a versenystratégáknak a megfelelő döntések meghozatalára. Ugyanilyen fontos, hogy az OCI jelentősen csökkentette a több milliárd szimuláció költségét, így a csapat költséghatékonyan javíthatta a pályán nyújtott teljesítményét, ami az F1 szigorú költségvetési szabályai mellett kritikus fontosságú a sikerhez.

Az idei szezonban az OCI lehetővé teszi az Oracle Red Bull Racing Team számára, hogy bővítse az elemzett adatok mennyiségét és változatosságát, valamint növelje a szimulációk sebességét annak érdekében, sikeresebben jósolja meg a dobogós helyezéshez vezető taktikákat.

Az Oracle Red Bull Racing továbbra is kivételes élményt nyújt majd globális rajongótáborának. A tavalyi szezonban az Oracle és a Red Bull Racing elindította a Red Bull Racing Paddock-ot: az OCI-on futó, a maga nemében egyedülálló szurkolói hűségplatformot. A hűségprogram indulása óta több mint 9-szeresére nőtt a regisztrált rajongók száma. A rajongók és a csapat közötti új, közvetlen kommunikációs csatorna kiemelkedő elkötelezettséget eredményezett: a rajongók több ezer kérdést tettek fel a csapatnak, és 35 000 digitális jutalmat váltottak be. 2022-ben az Oracle Red Bull Racing új funkciókat és képességeket fog beépíteni, beleértve a felhasználói tartalmak létrehozásának lehetőségét, hogy a személyre szabás még magasabb szintjét nyújtsa a rajongóknak.

„Az Oracle, a világ egyik legnagyobb felhőtechnológiai vállalatának névadó partnerként való jelenléte nem csak azt jelzi, hogy óriási bizalmat élvez a Red Bull Racing azon képessége iránt, hogy a pályán is vezetni tudja a technológiai versenyt, hanem azt is lehetővé teszi számunkra, hogy a szurkolói elkötelezettséggel kapcsolatos törekvéseinket, marketingstratégiánk egyik fő alapelvét is előmozdítsuk” – mondta Oliver Hughes, az Oracle Red Bull Racing marketingvezetője. „Szeretnénk magunkkal vinni a rajongókat az F1-es utazásunkra, a versenyzés középpontjába helyezve őket, és az Oracle világszínvonalú innovációja és technológiája segíteni fog nekünk ennek a célnak az elérésében.”

„A Red Bull Racing minden más F1-es csapatnál elkötelezett a technológia használata mellett az előnyszerzés érdekében, és ez kifizetődő” – mondta Ariel Kelman, az Oracle ügyvezető alelnöke és marketingvezetője. „A partnerség melletti elkötelezettségünk tükrözi azt a meggyőződésünket, hogy az OCI stratégiai fegyver a versenynapon, segít a sport legizgalmasabb szurkolói élményének megteremtésében, és meghatározó lehet az F1 jövőjében. Az Oracle Red Bull Racing a világ legelőremutatóbb és leginnovatívabb F1-es csapata, és ezután is az lesz."

Az OCI a motorfejlesztés, a járművezető-képzés és az Esport-csapat hajtóereje

Az Oracle a Red Bull Powertrains-szal együttműködve fejleszti a várhatóan 2026-ban debütáló F1-motorok következő generációját, mivel a Red Bull Racing egyike lesz annak a négy jelenlegi gyártónak, amely motorokat szállít az F1-be. A Red Bull Powertrains az OCI segítségével optimalizálja az új motorok égésterének modellezését a költségek csökkentése és az eredmények javítása érdekében.

A Red Bull Advanced Technologies és az Oracle a világklasszis versenyzők következő generációjának kinevelésében is együttműködik. Mesterséges intelligenciát és a gépi tanulást alkalmazó projektek keretében a Red Bull junior pilótái jobban megértik majd, hogy az adatok hogyan finomhangolják vezetési stílusukat, hogy csökkentsék köridejüket.

Az Oracle Red Bull Racing Esports új szintre emeli a partnerséget a világ egyik leggyorsabban fejlődő sportágában, az esportban. A csapat a valós világbeli megfelelőjéről mintázva az OCI által működtetett analitikát fogja használni az autó beállításának optimalizálására, a versenystratégia javítására, és olyan tréninget biztosít a versenyzőinek, amely segíthet nekik abban, hogy folyamatosan ideális köridőket érjenek el bármilyen virtuális pályán, bármilyen szimulált időjárás mellett.

A Forma-1 2022-es szezonja március 18-20-án kezdődik a Gulf Air Bahreini Nagydíjjal.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...