- Hirdetés -

A játék egy válságálló műfaj

|

Mi a jellemző a magyar emberre játékvásárlás szempontjából és hogyan tudja fenntarthatóságra nevelni vásárlóit egy játékforgalmazó? Erről is szó esett a Business Lounge podcast december 20-i, itt meghallgatható epizódjában, ahol ezúttal Gyaraki Dávid, a REGIO Játék marketingvezetője volt a vendég. A podcast második részében pedig az elektromobilitásról és a fenntarthatóságról beszélt Zakariás Fruzsina, az Audi márkaigazgatója.

„A LEGO-készletek verik az arany árát, és befektetésnek sem rosszak” – indította be a beszélgetést egy érdekes fun facttel Gyaraki Dávid, hozzátéve, hogy az egy háztartásra jutó LEGO-készletek száma egyébként itthon a legmagasabb a világon. A népszerű márka rendre a karácsonyi toplisták élén végez, de a kreatív és készségfejlesztő játékok is dominálnak, viszont „a mezőnyt a társasjátékok vezetik”.

Gyaraki úgy látja, hogy „azok közül, akik a Covid alatt rájöttek, hogy milyen széles a paletta, nagyon sokan megmaradtak társasjátékosnak”. Elmondta azt is, hogy „a magyar emberek szeretik a nagy dobozokat”, így az ünnepi időszakban a nagyobb értékű és méretű termékek fogynak jobban, hiszen lényeges, hogy az ajándék „mutasson valahogy a fa alatt”.

Szerinte „a játék egy válságálló műfaj”, hiszen mindennapi életünkben mindig előnyt élveznek gyerekek, és az, hogy őket megajándékozzuk. Hozzátette, hogy megfigyelhető a tudatosságra való törekvés, idén sokan vagy kivártak az ajándékvásárlással, vagy jóval korábban bevásároltak az ünnepekre. Utóbbiaknak az járhatott a fejükben, hogy „legyen meg, ki tudja, milyen számlák fognak beesni nemsokára a postaládákba”.

Manapság trendi téma a fenntarthatóság, és ez megjelenik a REGIO kommunikációjában. „Fontos, hogy edukáljuk a vevőket a játékvásárlással és a játékok utóéletével kapcsolatban is”.

Az adás második, Zöldövezet című részében Zakariás Fruzsinával, az Audi márkaigazgatójával folytatódott a beszélgetés, aki szerint „kicsit fekete báránynak van kikiáltva az autóipar” a fenntarthatóságban, miközben sokat tesznek az ügyért. Az Audi 2032 után már csak elektromos autókat gyárt majd, és 2026-ig fejlesztenek csak belsőégésű motorokat. A folyamat, amiben most benne vagyunk, „ahhoz hasonlítható, amikor az ember átült a lóról az autóba”, ezért kell hozzá idő és tervezés, na és a fogyasztói szemléletváltást is figyelembe kell venni. Hiszen „kell nyitottság és befogadókészség” amikor az ember elektromos autóra vált, például másképp kell tervezni a napokat. „Igényel rugalmasságot, de egyre kevésbé” – teszi hozzá Zakariás. Elmondta, hogy nemcsak az autókat, hanem a gyártási folyamataikat is igyekeznek fenntarthatóvá tenni, erre példa a győri gyár napelemes működése, vagy a Q4 e-tron újrahasznosított ablaküvegei.

Szó volt még arról is, hogy az év más szakaszaiban melyek a népszerű ajándékok, hogy vajon inkább offline vagy online szeretnek játékot venni a felnőttek, gondolkozik-e az Audi napelemes autókban vagy autó-átépítésben és milyen ötlet lenne egy társkereső audisoknak? A teljes adás itt hallgatható meg.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...