A KNK-val erősít a Mary-Ker Pasta

A KNK kommunikációs ügynökséget választotta leadügynökségének a hazai élelmiszerpiacon három évtizede meghatározó szerepet betöltő Mary-Ker Pasta Kft. A cég csomagolástervezésben, márkaépítésben és fogyasztói kommunikációban számít a KNK szakértelmére.

A száz százalékban magyar tulajdonú dunakeszi Mary-Ker Pasta Kft. az elmúlt években folyamatos dinamikus fejlődést mutatott, kiváló (a legjobb-beleköthető) minőségű tésztakészítményekkel látva el a hazai vásárlókat. Termékkínálatában egyaránt megtalálhatók a hagyományos tojásos száraztészták, a prémium durumtermékek és az egészségtudatos fogyasztóknak szánt tésztafélék is. Az évente közel húszezer tonna gyártására is alkalmas kapacitással rendelkező vállalat legismertebb termékei közé tartozik a Don Francesco márka, amely számos hazai áruházlánc polcain megtalálható.

A Mary-Ker Pasta Kft.célja, hogy ne csak a gyártásban, hanem a kommunikációban is magasabb fokozatra kapcsoljon. E törekvés jegyében döntöttek az FMCG specialista KNK mellett.

Horváth Petra, a KNK digital területéért felelős igazgatója kiemelte: „A márka egyszerre épít a hagyományaira és nyitott az innovációra, éppen ez teszi izgalmassá és inspirálóvá a közös munkát. Ráadásul három különböző pozicionálású, arculatú és eltérő márkaidentitással rendelkező márkával dolgozunk, ami egyedi megoldásokat igényel”.

Hozzátette: „a KNK célja, hogy a márkák ne csupán jelen legyenek az online térben, hanem karakteresek is maradjanak. A digitális jelenlét ma már nem opció, hanem alap, különösen egy olyan termékkategóriában, amit ennyien szenvedéllyel fogyasztanak. Mi pedig pontosan tudjuk, hogyan lehet elérni azokat, akik tényleg szeretik a tésztát. A KNK számára ez egy olyan megbízás, amely ötvözi a gasztronómia iránti szenvedélyünket, a minőségi tartalomgyártást és a stratégiai gondolkodást, éppen ezért izgatottan vágunk bele a közös munkába”.

Ifjabb Mándy Csaba, a Mary-ker Pasta Kft. ügyvezetője kifejtette: „családi vállalkozásunk elmúlt harminc évét a folyamatos fejlődés jellemezte – tudatosan építettük márkáinkat, miközben mindig az a cél lebegett előttünk, hogy a lehető legminőségibb termékekhez juttassuk hozzá a vásárlókat. Most úgy éreztük, egy újabb ugrásra van szükségünk, és ezúttal az online jelenlétünket kell erősítenünk. Ehhez nyújt számunkra segítséget a KNK, akikben rátermett, a kommunikációs szakma minden rezgését jól ismerő partnerre leltünk”.

Az együttműködéssel kapcsolatban az ügyvezető elmondta: „a Mary-ker Pasta mindenkor nyitott az újításra, az innovatív ötletekre, és ez nemcsak a gyártási technológiák megválasztásában nyilvánul meg, hanem abban is, hogy milyen kommunikációs eszközöket veszünk igénybe. Új partnerünktől, a KNK-tól azt várjuk, hogy lendületes, friss szemlélettel segítsenek bennünket növekedési céljaink elérésében.”