A múlt évben Till Attila volt a legnézettebb műsorvezető, a Marketing&Media magazin összesítése szerint. Vele, a legismertebb tévés arcokkal, illetve a dübörgő e-kereskedelmet kiszolgáló logisztikai háttér titkaival érkezik a legújabb BrandMania.
Tavaly a különböző TV2-s műsorok révén 6,5 millió nézőt ért el Till Attila, ezzel ő vezette a Marketing&Media magazin idei toplistáját a tévésztárok között. A BrandMania stábja vele is beszélgetett arról, hogy mi kell az igazán nagy ismertséghez és hogyan éli meg mindezt.
A legnézettebb tévés arcok mellett a stáb ezúttal egy igazán pörgő ágazat kulisszatitkaiba is bepillant. A COVID-járvány érkezése látványos felfutást hozott az e-kereskedelemben, rengetegen próbálták ki az online rendelést, ami nem csak a webáruházaknak jelentett hatalmas kihívást, de az őket kiszolgáló logisztikai cégeknek is.
A BrandMania stábja bemutatja, hogy milyen megoldások születtek a növekvő igények kiszolgálására, ellephetik-e az országot a csomagautomaták, hogyan élték meg az elmúlt éveket a logisztikai cégek.
BrandMania ma éjjel 23:55-kor az RTL Klubon.