A Legyen Ön is Milliomos vonzotta a legtöbb nézőt

Legyen Ön is Milliomos

A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2 kvízműsora vonzotta a legtöbb nézőt. Az RTL-re a Híradó miatt kapcsoltak a legtöbben.

A mögöttünk álló 29. héten ismét a TV2-nek jött ki jobban a lépés. Minden lényeges célcsoportnál és bontásban nyerték a hetet. A 18-59 éveseknél, főműsoridőben kerek 2 százalékpont volt az előnyük az RTL előtt (TV2: 11,1%, RTL: 9,1%). A teljes napon és teljes lakosságnál pedig hatalmas előnnyel nyert a TV2 (TV2: 11,9%, RTL: 5,4%). A 18-59 éveseknél, főműsoridőben egyébként péntek kivételével minden estét a TV2 nyert. Ráadásul a kivételt jelentő pénteken sem volt masszív előnye az RTL-nek (RTL: 10%, TV2: 9,9%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 29. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság
TV2 11,1 14,5
RTL 9,1 9,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 29. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság
TV2 9,3 11,9
RTL 5,3 5,4

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság
TV2 Csoport 23,8 25,3
RTL Magyarország 17,3 15,4
AMC Networks 6,0 5,4
MTVA 5,5 9,1
Network4 3,6 5,5
Warner Bros.Discovery 2,9 3,4
Antenna Entertainment Group 2,8 2,1
Paramount Global 2,4 1,8

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / teljes lakosság, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,7% / 20,7% (17% / 20,8%)
Tények Plusz – 11,1% / 13,5% (11,8% / 13,8%)
Szerencsekerék – 11,2% / 16% (11,6% / 15,7%)
Zsákbamacska – 6,9% / 9,4% (7,2% / 9,3%)

RTL
Híradó – 15,4% / 19,2% (15,9% / 19,8%)
Fókusz – 10,2% / 9,6% (11,2% / 9,9%)
The Floor – 9,5% / 8,9% (10% / 9,1%)
A mi kis falunk – 6,9% / 7% (7,2% / 7,1%)

Az esti hírműsorok versenyét a Tények nyerte, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is. A Szerencsekerék jobb heti átlagot produkált a The Floornál. A mi kis falunk és a Zsákbamacska (mindkettő ismétlés) a 18-59 éveseknél egyforma átlagos share-t produkált, a teljes lakosságnál viszont a Zsákbamacska több nézőt vonzott.

Mostanában még a vasárnapok tartogatnak izgalmakat, hiszen akkor – a nyár ellenére – több saját gyártás is képernyőre kerül. A TV2-s Napló jobban szerepelt az RTL-es Házon kívülnél a 18-59 éveseknél (14,9% vs. 12,9%) és a teljes lakosságnál is (17,7% vs. 14,1%). A Legyen Ön is Milliomos pedig magasabb közönségarányt ért el, mint az Ugrás ismétlése. Előbbi share-je a 18-59 éveseknél 13,8 százalékot, a teljes lakosságnál 19,1 százalékot tett ki. Az Ugrás pedig ennél a két célcsoportnál 7,3, illetve 7,5 százalékot ért el.

A heti műsoros toplista első három helyén a TV2 produkciói állnak. A legnézettebb műsornak a Legyen Ön is Milliomos bizonyult, a 18-59 éveseknél 226 ezer, a teljes lakosságnál 665 ezer nézővel. Az RTL legnézettebb műsora a Híradó volt: 18-59 éveseknél a vasárnapi adás (204 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a csütörtöki (570 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! TV2 226 298 13,8
TÉNYEK TV2 205 244 16,0
NAPLÓ TV2 204 800 14,9
HÍRADÓ RTL 204 169 15,9
SZERENCSEKERÉK TV2 194 889 11,9
HÁZON KÍVÜL RTL 176 452 12,9
THE FLOOR RTL 169 544 11,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 163 924 13,5
FÓKUSZ RTL 132 429 10,7
A MI KIS FALUNK RTL 126 000 8,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! TV2 664 504 19,1
TÉNYEK TV2 572 990 20,3
SZERENCSEKERÉK TV2 572 474 16,9
HÍRADÓ RTL 569 601 20,9
NAPLÓ TV2 543 381 17,7
HÁZON KÍVÜL RTL 430 915 14,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 427 882 15,1
FÉKTELEN SZÍV TV2 365 511 18,3
AZ ARANYIFJÚ TV2 356 610 16,3
THE FLOOR RTL 343 682 10,2

 

Heszler Róbert

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás