
A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2 kvízműsora vonzotta a legtöbb nézőt. Az RTL-re a Híradó miatt kapcsoltak a legtöbben.
A mögöttünk álló 29. héten ismét a TV2-nek jött ki jobban a lépés. Minden lényeges célcsoportnál és bontásban nyerték a hetet. A 18-59 éveseknél, főműsoridőben kerek 2 százalékpont volt az előnyük az RTL előtt (TV2: 11,1%, RTL: 9,1%). A teljes napon és teljes lakosságnál pedig hatalmas előnnyel nyert a TV2 (TV2: 11,9%, RTL: 5,4%). A 18-59 éveseknél, főműsoridőben egyébként péntek kivételével minden estét a TV2 nyert. Ráadásul a kivételt jelentő pénteken sem volt masszív előnye az RTL-nek (RTL: 10%, TV2: 9,9%).
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 29. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | |
TV2 | 11,1 | 14,5 |
RTL | 9,1 | 9,4 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 29. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | |
TV2 | 9,3 | 11,9 |
RTL | 5,3 | 5,4 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | |
TV2 Csoport | 23,8 | 25,3 |
RTL Magyarország | 17,3 | 15,4 |
AMC Networks | 6,0 | 5,4 |
MTVA | 5,5 | 9,1 |
Network4 | 3,6 | 5,5 |
Warner Bros.Discovery | 2,9 | 3,4 |
Antenna Entertainment Group | 2,8 | 2,1 |
Paramount Global | 2,4 | 1,8 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / teljes lakosság, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 16,7% / 20,7% (17% / 20,8%)
Tények Plusz – 11,1% / 13,5% (11,8% / 13,8%)
Szerencsekerék – 11,2% / 16% (11,6% / 15,7%)
Zsákbamacska – 6,9% / 9,4% (7,2% / 9,3%)
RTL
Híradó – 15,4% / 19,2% (15,9% / 19,8%)
Fókusz – 10,2% / 9,6% (11,2% / 9,9%)
The Floor – 9,5% / 8,9% (10% / 9,1%)
A mi kis falunk – 6,9% / 7% (7,2% / 7,1%)
Az esti hírműsorok versenyét a Tények nyerte, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is. A Szerencsekerék jobb heti átlagot produkált a The Floornál. A mi kis falunk és a Zsákbamacska (mindkettő ismétlés) a 18-59 éveseknél egyforma átlagos share-t produkált, a teljes lakosságnál viszont a Zsákbamacska több nézőt vonzott.
Mostanában még a vasárnapok tartogatnak izgalmakat, hiszen akkor – a nyár ellenére – több saját gyártás is képernyőre kerül. A TV2-s Napló jobban szerepelt az RTL-es Házon kívülnél a 18-59 éveseknél (14,9% vs. 12,9%) és a teljes lakosságnál is (17,7% vs. 14,1%). A Legyen Ön is Milliomos pedig magasabb közönségarányt ért el, mint az Ugrás ismétlése. Előbbi share-je a 18-59 éveseknél 13,8 százalékot, a teljes lakosságnál 19,1 százalékot tett ki. Az Ugrás pedig ennél a két célcsoportnál 7,3, illetve 7,5 százalékot ért el.
A heti műsoros toplista első három helyén a TV2 produkciói állnak. A legnézettebb műsornak a Legyen Ön is Milliomos bizonyult, a 18-59 éveseknél 226 ezer, a teljes lakosságnál 665 ezer nézővel. Az RTL legnézettebb műsora a Híradó volt: 18-59 éveseknél a vasárnapi adás (204 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a csütörtöki (570 ezer néző).
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! | TV2 | 226 298 | 13,8 |
TÉNYEK | TV2 | 205 244 | 16,0 |
NAPLÓ | TV2 | 204 800 | 14,9 |
HÍRADÓ | RTL | 204 169 | 15,9 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 194 889 | 11,9 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 176 452 | 12,9 |
THE FLOOR | RTL | 169 544 | 11,3 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 163 924 | 13,5 |
FÓKUSZ | RTL | 132 429 | 10,7 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 126 000 | 8,1 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! | TV2 | 664 504 | 19,1 |
TÉNYEK | TV2 | 572 990 | 20,3 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 572 474 | 16,9 |
HÍRADÓ | RTL | 569 601 | 20,9 |
NAPLÓ | TV2 | 543 381 | 17,7 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 430 915 | 14,1 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 427 882 | 15,1 |
FÉKTELEN SZÍV | TV2 | 365 511 | 18,3 |
AZ ARANYIFJÚ | TV2 | 356 610 | 16,3 |
THE FLOOR | RTL | 343 682 | 10,2 |
Heszler Róbert
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás