- Hirdetés -

Még több benzinkúton lottózhatunk

|

Jelentősen bővíti termékei elérhetőségét a MOL töltőállomás hálózatában a Szerencsejáték Zrt. Az eddigi 48 árusító hely mellett 2022 novemberétől újabb 307, összességében 355 töltőállomáson érhetőek el a nemzeti lottótársaság termékei. A partnerség kibővítésével a MOL újabb lépést tesz annak érdekében, hogy a töltőállomásait komplex szolgáltatási központtá alakítsa át.

Magasabb szintre emelte a 18 éve indult stratégiai együttműködését a két meghatározó hazai nagyvállalat, mellyel a magyarországi MOL kúthálózat több mint kétharmadában elérhetővé váltak a Szerencsejáték Zrt. termékei. A partnerségnek köszönhetően a töltőállomásra betérő vásárlók még szélesebb körű szolgáltatásban részesülhetnek.

A kibővített együttműködés keretében november második felétől a nemzeti lottótársaság teljes termékpalettája az eddigi 48 helyett már 55 MOL töltőállomáson vált elérhetővé. Emellett további 300 helyszínen pedig a Szerencsejáték Zrt. sorsjegyeit vásárolhatják meg a MOL benzinkutak vásárlói. A MOL töltőállomásokon a hét állandó sorsjegy mellett megvásárolhatók az új- és időszakos sorsjegyek is, mint például a novemberben megjelent, limitált kiadású Nagykarácsony exkluzív sorsjegy. Az időszakos termék a játékosok bevonásával nagyban hozzájárul a fogyatékossággal élő magyar gyermekek társadalmi integrációjának elősegítéséhez, ugyanis a Nagykarácsony sorsjegy értékesítéséből befolyt összeg egy részéből a nemzeti lottótársaság „A játék összeköt!” program keretein belül befogadó játszótereket épít. Ennek köszönhetően 2022 év végéig országszerte 22 olyan játszótér lesz elérhető, ahol ép- és fogyatékossággal élő gyermekek együtt játszhatnak és válhatnak boldog, sikeres és befogadó felnőttekké.

A két nagyvállalat számára kiemelten fontos a felelős játékszervezés és azon belül is a kiskorúak védelme, éppen ezért az együttműködésbe bevont töltőállomás kezelők felelős játékszervezői képzésen is részt vettek.

„Fejlesztéseink fókuszában hálózatunk további bővítése áll annak érdekében, hogy játékosaink számára az ország minden pontján elérhetővé váljanak népszerű termékeink. A magyarok szeretik a fizikai játék élményét, árbevételünk háromnegyede a digitális térnyerés ellenére továbbra is lottózói hálózatunkból származik, amely az egyik legkiterjedtebb Magyarországon, több mint 7700 értékesítési pontból áll. Növekedésünkben rendkívül fontos szerepet játszanak közel 4500 kis- és középvállalkozói viszonteladóink, illetve nagy stratégiai partnereink egyaránt.” - mondta Mager Andrea. A Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója hozzátette: „Hazánk legnagyobb vállalatával, egyik legnagyobb stratégiai partnerünkkel való együttműködésünk közel két évtizedre nyúlik vissza, a mostani kibővített együttműködéssel hálózatunk további 4 százalékkal, kizárólag sorsjegyárusító hálózatunk 10 százalékkal bővül.”

Mind a MOL, mind pedig a Szerencsejáték Zrt. számára kiemelten fontos a kereskedelmi hálózat, illetve az ügyfelek minél magasabb szintű kiszolgálása. A MOL folyamatosan építi és fejleszti Fresh Corner láncát is, hogy töltőállomásain a minőségi üzemanyagok mellett egyre bővülő gasztronómiai kínálattal és kényelmi szolgáltatásokkal várja fogyasztóit.

„A MOL töltőállomás hálózata, már ma is több, mint egy hagyományos kúthálózat: egy olyan szolgáltatásorientált, ügyfélközpontú üzemanyag- és nem üzemanyag-kiskereskedői üzletlánc, amely a termékek széles választéka mellett kényelmi szolgáltatásokat is nyújt vásárlóinak. Napi egymillió tranzakciót bonyolítunk le a régióban, és több mint tízmillió stabil ügyfelünk van, akiket a Szerencsejáték Zrt-vel kötött együttműködésnek köszönhetően egyre sokszínűbb portfólióval várhatunk a töltőállomásainkon. Vállalati stratégiánk egyik kiemelt célja, hogy töltőállomásainkat komplex szolgáltatási központokká alakítsuk át” - mondta el Dr. Világi Oszkár, a MOL-csoport vezérigazgató-helyettese a sajtótájékoztatón.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...