Digitális női egyenjogúsági kampányt indít az amerikai World Woman Foundation, a Geometry és több, a WPP holdinghoz tartozó reklámügynökség. A #ShesMyHero, vagyis „Az én hősöm” elnevezésű kampány 60 rendkívüli nő inspiráló történetét mutatja be. A róluk készült 60 perces filmet október 11-én, a lány gyerekek világnapján online mutatták be a World Woman Hour, vagyis a Nők Órája elnevezésű nagyszabású eseményen.
A #ShesMyHero kezdeményezés célja olyan női hősöket, példaképeket állítani a lányok elé, akik erősítik az önmagukba és a képességeikbe, a céljaikba vetett hitüket. Az esemény ezért olyan híres, elismert neveket sorakoztat fel, mint az antropológus- primatológus Jane Goodall, vagy Tatyana McFadden paralimpikon. A Nők Órájának zenéjét a kétszeres Grammy-jelölt Ryan Shore és a díjnyertes Liz Russo szerezte, az eseményen pedig az America’s Got Talentből ismert Angelica Hale adja majd elő.
„A film felhívja a figyelmet a nőket napjainkban érintő problémákra, ugyanakkor minden perce a személyes, tanulságos hőstörténeteké. Ezek arra motiválják majd a lányokat és a nőket, hogy higgyenek saját magukban, és abban, hogy az akadályokat sikeresen leküzdve elérhetik személyes céljaikat. Szervezetünk azon dolgozik, hogy 2030-ig egymillió lányt és nőt támogassunk mentorálással a céljaik elérésében, és ehhez a Nők Órája, illetve az általa bemutatott hősnők is nagyban hozzájárulnak majd” – mondta Rupa Dash, a több nemzetközi programmal is rendelkező amerikai székhelyű World Woman Foundation vezetője.
„A kampányban részt vevő többi WPP ügynökséggel azon dolgozunk, hogy segítsük a World Woman Foundation «Mentorálás mindenkinek» kezdeményezését, és hogy együtt még nagyobb változást érjünk el. A mostani világnap kiváló alkalom arra, hogy a kreativitás erejével sikerre vigyük ezt a mindannyiunk számára fontos ügyet és olyan, eddig nem ismert sztorikat mutassunk be, amelyek arra sarkallják a jövő női döntéshozóit, hogy megtalálják a saját hangjukat” – mondta Beth Ann Kaminkow, a Geometry globális vezérigazgatója.