A Próbakővel dolgozik az IKONO

Új ügyféllel bővült a Próbakő kulturális portfóliója, az immerzív múzeumélményt kínáló IKONO az ügynökséget választotta a márka hazai ismertségének növelésére. A meghívásos tendert követően a közös munka 2025 márciusában indult. A PR-kommunikációs megbízás egy évre szól.

A Próbakő Kommunikációt választotta magyarországi PR ügynökségének az IKONO, amely Budapest mellett Madridban, Barcelonában, Rómában, Bécsben, Koppenhágában és Berlinben hívja felfedezésre és játékra az oda látogatókat. Az interaktív tér Budapesten 2023 őszén nyílt meg 12 interaktív teremmel.

„Nagyon izgatottak vagyunk, hogy a Próbakőval együtt dolgozhatunk az IKONO pozícionálásán és kommunikációs stratégiáján. Magyarország a kezdetektől nyitottan állt hozzánk és mi továbbra is a művészet, a játék és a kreativitás erejét szeretnénk terjeszteni” – mondta Sofía Lamas Gonelli, az IKONO globális kommunikációs vezetője.

A közös munka 2025 márciusában kezdődött, a megbízás egy évre szól. „A hazai cégek kommunikációja mellett számos nemzetközi vállalatnak és márkának is dolgozunk. Izgalmas egy nagy nemzetközi kommunikációs csapat részévé válni. Szakmailag pedig különösen érdekes tapasztalat, hogy mi az, ami más országokban működik, nálunk pedig nem, és fordítva” – mondta R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezetője.

A Próbakő Kommunikáció számos kulturális ügyfélnek dolgozott és dolgozik jelenleg is. Ügyfelei közé tartozik az Artisjus Egyesület, akikkel szoros együttműködésben a PR-munka részeként évek óta ellátja az Artisjus Zenei és Irodalmi díjak kommunikációját és menedzseli a közösen létrehozott Dalszerzők Napja integrált kampányt. Utóbbival rendszeresen díjakat is nyernek, ezeknek a díjaknak is köszönhető, hogy az ügynökség a 2024-es Apex PR lista 7. helyezettje lett. A Próbakő felel továbbá a Sony Pictures Television sajtókommunikációjáért, az SPI márkák sajtó- és social média kommunikációs feladataiért, valamint az AMC Networkhöz tartozó TV Paprika csatorna sajtókommunikációjáért. A kis herceg c. Broadway show budapesti előadásának beharangozása kapcsán médiavásárlás, sajtóút szervezése és lebonyolítása, programajánló anyagok kiküldése is az ügynökség feladata volt.