A Revolut lesz a leendő Audi F1 Csapat névadó partnere

A leendő Audi F1 Csapat és a Revolut, a több mint 60 millió ügyféllel rendelkező globális vezető fintech-szolgáltató egyesíti erőit egy mérföldkőnek számító megállapodás keretében, amelynek értelmében a Revolut a 2026-os FIA Forma-1-es bajnoki szezontól kezdve a csapat névadó partnere lesz.

A partnerség két prémium márkát egyesít, amelyek közös célja a konvenciók megkérdőjelezése és a folyamatos innováció előmozdítása - mind a motorsportban, mind a globális pénzügyekben. A partnerség központi eleme, hogy új módokat kínáljon a rajongók számára a sporttal való kapcsolódásra a versenyhétvégék során, egyedi élményeket nyújtva a motorsport rajongók új generációja számára, valamint exkluzív előnyöket a Revolut ügyfeleinek.

Emellett a Revolut Business széleskörűen integrálódik a csapat pénzügyi műveleteibe. A szurkolók is élvezhetik a közvetlen előnyöket, mivel a Revolut zökkenőmentes fizetési megoldásokat kínál majd a csapat merchandise termékeihez, biztosítva a prémium és intuitív vásárlási élményt.

Nik Storonsky, CEO, Revolut: “Ez egy monumentális partnerség a Revolut és a leendő Audi F1 csapat számára. Gyorsan haladunk a 100 millió ügyfél felé, és felejthetetlen élményekkel hozzuk be őket a Forma-1-be a sportág kulcsfontosságú időszakában. Ahogy a Revolut továbbra is kihívást intéz a globális pénzügyi szektorban a status quo ellen, a leendő Audi F1 csapat ugyanezt fogja tenni a motorsportban is. A közös szemlélet, a globális ambíciók és a fejlődés iránti fáradhatatlan törekvés révén ez a partnerség meghatározza majd, hogy mi a lehetséges a Forma-1-ben.”

Jonathan Wheatley, a leendő Audi F1 csapat Team Principal-ja: “A Revolut-tal egy igazi partnerre találtunk, aki osztja az innováció és a szüntelen ambíció iránti alapvető ethoszunkat. Ez több, mint egy márkaillesztés; ez egy stratégiai szövetség, amely a motorsport konvencióinak megkérdőjelezésére jött létre. 2026-tól kezdve a Revolut digitális megoldásai fogják támogatni működésünk kulcsfontosságú területeit, miközben újrafogalmazzák a rajongók és a közösségek kapcsolatát a csapatunkkal - zökkenőmentes és megragadó élményt nyújtva a versenypályán és azon kívül is.”

Gernot Döllner, az AUDI AG CEO-ja és Chairman of the Board a Sauber Motorsport AG-nél: “Az Audi egyértelmű céllal lép be a Formula–1 világába: technológiailag releváns és gazdaságilag fenntartható beruházásként kívánjuk használni ezt a platformot az Audi márka jövőjébe. Szilárdan hiszünk projektünk sikerében, amelyet realista hozzáállással és a folyamatos fejlődés szellemiségével közelítünk meg. A Revolutban olyan partnert találtunk, amely osztja ezt a hozzáállást és ambíciót. A Formula–1 egy globális színpad, amely lehetőséget nyújt számunkra, hogy új célcsoportokat érjünk el, és közösen keltsünk lelkesedést termékeink iránt.”

A partnerség jelentős lépést jelent a Revolut számára, amely gyors ütemben halad a 100 millió globális ügyfél felé. Az elmúlt 12 hónapban a Revolut jelentős innovációkat vezetett be pénzügyi és életmód-szolgáltatások terén, miközben rekord növekedést ért el világszerte, és Európa legértékesebb magántulajdonban lévő technológiai vállalatává vált.

Mintegy 820 millió rajongójával és 1,6 milliárd tévénézőjével 2024-ben a Formula-1 a világ legnépszerűbb sporteseménye.