Az Insomnia Reklámügynökség nyerte el a SIXT autókölcsönző magyarországi full service ügynökségi tenderét.
A Sixt 1999-ben lépett a magyar piacra, a franchise jogok tulajdonosa pedig azóta is a Wallis-csoport. A cég a kezdetekben elsősorban a Magyarországra beutazó üzletemberek bérautó igényeit szolgálta ki. Az autókölcsönző első irodája a Ferihegyi Repülőtéren nyílt meg, a rövid távú flotta 30 személyautóból állt. Mára azonban már mintegy 600 bérautóból álló flottával büszkélkedhet a magyarországi Sixt, ami a nyári csúcsszezonban a 900-at is eléri. A cég gyors és dinamikus fejlődését több díjjal is jutalmazta az elkövetkező években mind a Sixt („A leggyorsabban fejlődő leasing partner”, „Limousine Service Marketing Award”), mind a Wallis-csoport („Az év menedzsmentje”).
Az együttműködés a Sixt és az Insomnia között augusztusban a vállalat őszi kampányának előkészítésével meg is kezdődött.