- Hirdetés -

A sportról és az egészséges életmódról szól az új podcast műsor

|

A sport és a fitnesz világa, a különböző táplálkozási trendek, az egészséges életmód, az étrendkiegészítés fontossága és annak hatásai mára megkerülhetetlen beszédtémává váltak nemcsak a szűken vett szubkultúra, hanem a szélesebben vett társadalmi rétegek számára is. A BioTechUSA-cégcsoport a fitneszipar elsőszámú magyarországi szakértőjeként a trendek és a tények mögé ad betekintést podcast műsorában, amelyet a Showcast Media csapatával valósít meg. Az új évad első epizódjai már elérhetőek a legnagyobb streaming felületeken (Spotify, Apple Podcast), valamint a BioTechUSA YouTube csatornáján.

Az étrendkiegészítők és speciális élelmiszerek piaca fellendülésben van, évi 8-10%-kal növekszik, egyre szélesebb ezen termékek fogyasztói bázisa. A BioTechUSA-cégcsoport Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő gyártójaként és forgalmazójaként 2000 termékkel jelenleg több mint 100 országban, 45 webshoppal, 279 franchise üzlettel és 4500 partnerrel van jelen. A cégcsoport küldetése, hogy termékei és szakértelme segítségével világszerte milliókat motiváljon egy tudatosabb és sportosabb életre, a „The Feeling of Success” mottójával az átlagemberekhez szól és felhívja a figyelmet az életmódváltás fontosságára.

Az együttműködés hátteréről

Ezen elképzelés mentén döntött úgy a vállalat, hogy a több éves tapasztalattal rendelkező Showcast Mediával karöltve megújítja podcast felületét és edukálja nemcsak fogyasztóit, hanem a táplálkozás és a mozgás szerelmeseit is. A különböző tematikus adásokban szakértőkkel, véleményvezérekkel és olyan ismert közéleti személyiségekkel, mint Gelencsér Tímea, Tatár Csilla vagy Nánási Pál segítségével bontják ki a legfontosabb egészségügyi témákat, legyen az megalapozott, vagy akár csak egy múló netes trend. A már elérhető első epizódban az evés- és testképzavarok témakörével foglalkoztunk, a második részben pedig alaposan körül jártuk, hogyan lehet eligazodni a különböző étrendek, ételérzékenységek között és mely divatdiéta az, aminek semmiképp se dőljünk be.

A Showcast Media közel két tucat műsor és több mint 500 epizód készítésében vett már részt gyártóként vagy podcast ügynökségként. Ennek keretében a BioTechUSA Podcast technikai feltételeinek megteremtését és gyártását is a cég végezte, amely kiegészült a marketing folyamatokban történő aktív részvétellel is.

„A BioTechUSA-cégcsoport marketingkommunikációs stratégiájának egyik kiemelt eleme, hogy társadalmi jelentőségű témákról mélyebben, ne csak a felszínt kapargatva folytasson valódi párbeszédet. A podcast, mint kommunikációs eszköz erre tökéletesen alkalmas, amely lehetőséget teremt fenti törekvéseink maradéktalan kiaknázására. A BioTechUSA Podcast csatorna elindulásakor különösen fontos volt számunkra, hogy olyan partnerrel valósítsuk meg mindezt, aki kellő tapasztalattal rendelkezik nemcsak a tervezés, az arculat, a hirdetéskezelés, a kommunikáció, hanem egy-egy epizód komplett gyártásában is. Éppen ezért esett a választásunk a Showcast Media csapatára, akik minden kritériumnak maximálisan megfelelnek” – mondta Beretka Bernadett, a BioTechUSA marketingkommunikációs vezetője.

Tóth-Czere Péter, a Showcast Media podcast ügynökség vezetője hozzátette: „Soha nem volt még olyan fontos tudatosan tájékozódnunk, mint ma, ahol a közösségi média hátán nem “csak” egészségtelen, hanem akár életveszélyes dolgokra buzdítanak minket. Ki kell tudnunk szűrni azt, ami tényleg hasznos, tudnunk kell, mikor kell megkérdezni igazi szakértőt. Ebben ad nagy segítséget az új felület, mi pedig nagyon nagy örömmel támogatjuk a BioTechUSA csapatát abban, hogy a vállalat legfontosabb üzenetei minél több emberhez eljussanak.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...