- Hirdetés -

A TV2 ismétléssel is nyerte a hetet

|

Múlt héten magasabb közönségarányt ért el a TV2, mint az RTL Klub. A hét legnézettebb műsora is a TV2-n volt látható, pedig egy ismétlésről van szó.

Kicsit más bontásban közöljük most a nézettségi adatokat, mert a korábbi forrás nem áll rendelkezésre. Ez alapján a nyári műsorrend alatt továbbra is jobban szerepelt a TV2, ráadásul a múlt hetet úgy nyerték, hogy hétköznap esténként két ismétlést – Bezár a bazár és Ninja Warrior – adtak. Sőt, az ismétléssel még a hét legnézettebb műsora címet is megszerezték.

26. hét / 25. hét / 24. hét (főműsoridős share, 18-59 évesek)

TV2 – 12,6% / 12,2% / 11,7%
RTL Klub – 11% / 12% / 12%

26. hét / 25. hét / 24. hét (teljes napi share, 18-59 évesek)

TV2 – 9,1% / 8,7% / 8,4%
RTL Klub – 7,3% / 8% / 7,8%

A felső, főműsoridős adathoz azért azt is tegyük hozzá, hogy a 18-59-es korcsoport ugyan – általában – kedvezőbb a TV2 számára. Viszont a TV2 által publikált nézettségi adatoknál 18 órától kezdődik a főműsoridő, ami viszont az RTL Klubnak kedvez a fiatalabbak körében nézettebb RTL Híradó miatt. Mindenesetre ez sem mentette meg az RTL Klubot attól, hogy eléjük kerüljön a fő konkurens.

Múlt héten egyébként a harmadik legnézettebb csatornának a 18-59 éveseknél a Film+, a teljes lakosságnál pedig az ATV számított.

A 26. hét legnézettebb műsorai az RTL Klubon és a TV2-n (18-59 évesek)
1. Bezár a bazár (csütörtök) / TV2 – 277 ezer néző, 17,8 %-os share
2. Híradó (csütörtök) / RTL Klub – 271 ezer néző, 20,8%-os share
3. A mi kis falunk / RTL Klub – 223 ezer néző, 12,7%-os share
4. Fókusz (kedd) / RTL Klub – 204 ezer néző, 15,4%-os share
5. Tények (csütörtök) / TV2 – 202 ezer néző, 15,6%-os share

A 26. hét legnézettebb műsorai az RTL Klubon és a TV2-n (teljes lakosság)
1. Bezár a bazár (csütörtök) / TV2 – 656 ezer néző, 19,4%-os share
2. Tények (péntek) / TV2 – 650 ezer néző, 26,5%-os share
3. Híradó (csütörtök) / RTL Klub – 615 ezer néző, 21,6%-os share
4. Barátok közt (kedd) / RTL Klub – 461 ezer néző, 13,3%-os share
5. Fókusz (kedd) / RTL Klub – 446 ezer néző, 15%-os share

A kábelcsatornák körében két TV2 Csoporthoz tartozó televízió szállította a múlt hét legnézettebb műsorait. A18-59 éves korcsoportnál ez a Mozi+-on futó Csatahajó című film volt, ami 144 ezres nézőszámot ért el A teljes lakosságnál pedig a Super TV2-n adott Jóban Rosszban szerdai epizódja, amire 240 ezren voltak kíváncsiak.

Június egészét tekintve, csoportszinten is elverte a TV2 Csoport az RTL Magyarországot a 18-59 éveseknél és teljes lakosságnál, főműsoridőben és teljes napon is.

Csoportszintű közönségarányok június egészében
18-59 évesek, főműsoridő
TV2 Csoport: 25,7%
RTL Magyarország: 25,5%

18-59 évesek, teljes nap
TV2 Csoport: 23,6%
RTL Magyarország: 21,2%

4+, főműsoridő
TV2 Csoport: 26,3%
RTL Magyarország: 23%

4+, teljes nap
TV2 Csoport: 24,2%
RTL Magyarország: 19%

Adatok forrása: TV2 / Nielsen Közönségmérés

Főműsoridő alatt a 18:00 és a 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...