A Wienerberger Magyarország 2020 végén indított meghívásos tendert a vállalat 2021-es médiaügynökségi feladatainak ellátására. A négy ügynökség részvételével zajló, többfordulós pályázatot végül a Publicis Groupe Hungary nyerte, így 2021. január 1-től ők felelnek a vállalat médiatervezési és -vásárlási feladataiért.
„A Wienerberger 200 éves története során hatalmas tudásra és gyártói tapasztalatra tett szert, amely hozzásegítette ahhoz, hogy mára a világ megkerülhetetlen és vezető építőanyaggyártói között tartsák számon. A felhalmozott ismereteinket a tudomány legújabb eredményeivel kiegészítve folyamatosan termékeink fejlesztésére törekszünk és keressük a választ a kor kihívásaira. Ez az a motiváció, amely hozzásegít minket ahhoz, hogy állandóan korszerű megoldást tudunk kínálni vevőink számára” – mondta Nagy Zsolt István, a Wienerberger marketing vezetője. Hozzátette: „olyan partnert kerestünk, aki összhangban piaci törekvéseinkkel sikeresen és eredményesen tudja televíziós reklámkampányainkat tervezni és megvalósítani”.
„Nagy öröm és kihívás számunkra, hogy a Wienerberger Magyarország minket választott médiaügynökségi partnerének” – mondta Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary médiaügynökségének vezetője. Hozzátette: „az idei évben a lakásfelújítási támogatások nagy lehetőséget jelentenek az építőipar szereplőinek is, ezért nagyon fontos, hogy jól tervezett és hatékony kampányokkal dolgozzanak. Ebben támogatjuk mostantól a Wienerbergert”.