- Hirdetés -

A TV2 megint kicsit közelített az RTL Klubhoz

|

Az 18-49 éveseknél az X-Faktor, a teljes lakosságnál pedig a Sztárban sztár volt a múlt hét legnézettebb műsora. Nőtt a Survivor és a Séfek séfe nézőszáma is. A Forma-1-et megverte A hegyi doktor.

Az elmúlt héten kicsit csökkent az RTL Klub és a TV2 közötti különbség, – a 18-49 évesek körében és főműsoridőben – miután előbbi 16,4 százalékos, utóbbi 13,8 százalékos heti közönségarányt ért el. A kettejük közötti differencia 2,6 százalékpontot tett ki, miközben ez egy héttel korábban 3,4 százalékpont volt.
A különbség csökkenésének magyarázatát a szombat esténél kell keresni. Az X-Faktornak köszönhetően ezt ismét megnyerte az RTL Klub (24,8 vs. 9,1 százalék arányban), viszont a korábbi hétnél kisebb mértékben, akkor ugyanis 26,8 vs. 6,9 arányban verték a TV2-t.

A vasárnapot megint behúzta a TV2: 23,1 százalékos közönségarányt produkáltak az RTL Klub 10,4 százalékával szemben. Egy héttel korábban nagyjából ugyanekkora volt a különbség.

A hétfőtől péntekig terjedő időszakban kicsit erősödni tudott az RTL Klub. A múlt héten a hétköznap esti közönségarányuk 16,2 százalékot tett ki, a TV2-é pedig 12,5 százalékot. Az RTL Klub 3,7 százalékponttal vezet, miközben egy héttel korábban 3,4 százalékpontnyi előnyük volt.

37.hét / 36. hét / 35. hét  (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,4% / 16,6% / 17,9%
TV2 – 13,8% / 13,2% / 9,8%

Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (37. hét, 18-49 évesek)
RTL Klub
Híradó – 19%
Survivor – 19,9%
Éjjel-nappal Budapest – 16,9%
Barátok közt – 15,6%

TV2
Tények – 16,7%
Séfek séfe – 14,7%
Áll az alku – 13,7%
Drágám, add az életed – 10,4%

A hírműsoroknál heti átlagban az RTL Híradó továbbra is veri a Tényeket. A TV2 új esti produkciói közül a Séfek séfe teljesít a legjobban, magabiztosan megugorják a csatornaátlagot. A Drágám, add az életed pedig kevésbé tűnik erősnek, bár komoly ellenfelük van, hiszen a Barátok közttel kell megküzdeniük. A Barátok közt ugyan nyeri a sávját, de mind nézettség, mind közönségarány terén produkált már a mostaninál jobb eredményt is.

Az RTL Klub hétköznap esti sávjában viszont a harmadik hétre egészen magára talált a Survivor. A túlélőreality első hetében az átlagos nézőszámuk a 18-49 évesek körében 179 ezer volt, egy héttel később ez 190 ezerre nőtt, múlt héten pedig már 213 ezret tett ki. A teljes lakosságnál is tudtak javítani, náluk 573 ezres átlaggal kezdtek, amit múlt hétre 615 ezerre tornáztak fel.
A TV2-n ugyanekkor műsorra tűzött Séfek séfe is erősödött, de nem érik el a Survivor szintjét. A TV2 főzős műsora 123 ezres átlaggal indult, ami múlt hétre 168 ezerre nőtt. A teljes lakosságnál közelebb állnak a Survivorhöz, ugyanis 445 ezres első heti eredményük után az elmúlt hetet már 589 ezres átlaggal zárták.

A 18-49 évesek körében az elmúlt hét legnézettebb műsora az X-Faktor volt, amire 477 ezren voltak kíváncsiak. Ez szép eredmény, de a korábbi adáshoz képest 49 ezres csökkenést jelent. Második helyre futott be a TV2-féle Sztárban sztár, ami viszont az első adás 383 ezres nézőszámát 443 ezerre tudta növelni.

A teljes lakosságnál is hasonló volt a trend, azaz az X-Faktor nézőszáma ugyan nem sokkal, de 74 ezer nézővel csökkent. Ezzel párhuzamosan azonban a Sztárban sztár 1,25 milliós nézőszámot produkált, azaz 205 ezerrel volt több nézőjük, mint egy héttel korábban, így a TV2 produkciója volt ennél a célcsoportnál a hét legnézettebb műsora.

Az M4 Sport a Forma-1-es közvetítéssel sokszor be tudja verekedni magát a Top 10-be, de múlt héten ez nem jött össze nekik. A vasárnapi verseny a 18-49 éveseknél 183 ezer nézőt vonzott, ami a toplista 13. helyére volt elegendő.
Egyébként a teljes lakosságnál is a hét 13. legnézettebb műsora volt a Forma-1 a maga 479 ezer nézőjével. Viszont a közmédián belül a teljes lakosságnál már akadt olyan műsor, ami több érdeklődőt vonzott, mint az autóverseny. A Duna Tv-n látható A hegyi doktor – Újra rendel című német sorozatról van szó, ami a hét 12. legnézettebb műsorának bizonyult, miután 492 ezres nézettséget produkáltak.

Az ATV legnézettebb műsora rendhagyó módon nem valamelyik vasárnapi produkciójuk volt. A legtöbb nézőt (240 ezer) ugyanis a szombat esti Havas a pályán vonzotta. Az ATV-s házi toplista második helyén a Sas kabaré ismétlés áll 220 ezer nézővel. Harmadik lett az Esti Frizbi (218 ezer néző), negyedik a Heti Napló (213 ezer néző), majd a #Bochkor című műsor következett 192 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:
hetitop201737het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:
hetitop201737hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...