Májustól Éless Dénes az Invitel Csoport online területért felelős vezetője. A szakember kinevezésével a társaság fő célja az online ügyfélkiszolgálás fejlesztése, és a márka digitális jelenlétének erősítése az egyre hangsúlyosabbá váló online platformokon.
Éless Dénes május elejétől vette át az Invitel Csoport online területének vezetését. Az elmúlt tíz évben főként a Red Bull marketing csapatát erősítette: korábban content menedzserként, majd digitális marketing specialistaként dolgozott a vállalatnál. A szakember számára a telekommunikációs terület sem ismeretlen, hiszen több évig a Red Bull MOBILE tartalommenedzsereként tevékenykedett.
Az Invitel Csoport kiemelt figyelmet fordít arra, hogy az online kommunikáció eszközeivel is segítse és ösztönözze az ügyfelekkel történő hatékony kapcsolattartást. Éless Dénes az Invitel Csoport online vezetőjeként elsősorban a cégcsoport digitális jelenlétének felügyeletéért és folyamatos fejlesztéséért lesz felelős. Feladatai közt kiemelt szerepet kap a lakossági és vállalati online ügyfélkapcsolati funkciók továbbfejlesztése és bővítése egyaránt, valamint a már meglévő kereteken túl nyúló online kampányok megvalósítása.
Éless Dénes a Kaliforniai Egyetem posztgraduális marketing képzésén szerzett diplomát, szakmai pályafutását 2005-ben kezdte a Human Telex reklámügynökségnél. Több mint tízéves pályafutása alatt digitális és közösségi média marketing, illetve online kommunikációs tapasztalatokat szerzett, valamint integrált marketing kampányok menedzseléséért volt felelős.