• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap news Advertisers spending $2.6 billion on misinformation sites worldwide
  • news

Advertisers spending $2.6 billion on misinformation sites worldwide

2021. augusztus 9.
Facebook
Email
    Előző cikkBig Tech has its eyes set on the metaverse. Here’s what that means
    Következő cikkA belföldi turizmus már helyreállt, de a külföldiek csak lassan térnek vissza
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    100 Best Companies to Work For

    Coca-Cola launches its latest weird soda flavor in the metaverse

    Fashion Startup Shein Raising Funds at $100 Billion Value

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Indul a hoki-vb a Sport TV-n

    Média 2025. május 9.
    A világ egyik legjobb csapatának tartott Kanada ellen zárult a magyar férfi jégkorong-válogatott felkészülése az idei elitvilágbajnokságra, de innentől már élesben megy a játék Dániában. Már az első meccsen kemény csatára van kilátás, mivel...

    Rengeteg újdonsággal készül idén a Sziget

    Marketing 2025. május 9.
    Új fejezet nyílik a Sziget életében, megőrizve a különleges atmoszférát és a változatos programokat, miközben látványos újításokkal is várják a látogatókat. A fesztivál megújult programstruktúrával, kreatív megoldásokkal és 0-24 órás élménykínálattal készül. Több helyszín...

    Ilyen előnyökkel jár a virtualizáció

    Digital Center 2025. május 9.
    Akár 35 százalékkal alacsonyabb IT-költségek és 27 százalékkal kevesebb szerver – az IDC adatai alapján ekkora megtakarítást érhetnek el a vállalatok a virtualizáció modernizálásával. A SUSE szakértői szerint a cégeknek érdemes olyan megoldásokat választaniuk,...

    Nem véletlen, hogy a tévék is outdoorban hirdetnek – interjú Izsák Miklóssal

    Marketing 2025. május 9.
    Az outdoor nemcsak ráerősíteni tud a más médiatípusokon futó kommunikációra, hanem önállóan is megállja a helyét. A JCDecaux egy tesztkampánnyal bebizonyította, hogy ha a márkák televíziós vagy online kampánybüdzséjéből átcsoportosítanak outdoorra, az eredményesebb lehet...

    Új ügyfél Morphónál

    Marketing 2025. május 9.
    A Légtér.hu, a magyar légtérhasználati szolgáltatások és drónképzés egyik meghatározó szereplője a Morphót választotta kommunikációs partnerének.Az együttműködés célja, hogy a Légtér.hu szolgáltatásai minél szélesebb körben ismertté váljanak, és a márka friss, korszerű arculattal, felhasználóbarát...

    Digital Center

    Ilyen előnyökkel jár a virtualizáció

    Digital Center 2025. május 9.
    Akár 35 százalékkal alacsonyabb IT-költségek és 27 százalékkal kevesebb szerver – az IDC adatai alapján ekkora megtakarítást érhetnek el a vállalatok a virtualizáció modernizálásával. A SUSE szakértői szerint a cégeknek érdemes olyan megoldásokat választaniuk,...

    Egyre több az online fenyegetés, léptek a bankok

    Digital Center 2025. május 6.
    Erősítenék ügyfeleik kiberbiztonságát a magyarországi pénzintézetek, az OTP és a K&H Bank is ezt célzó intézkedésekről számolt be. Az OTP Bank 2025. május 5-től megszüntette az OTP InternetBankba történő belépést mobilkészülékről – írja az MTI...

    Fontos változás jön a Samsung telefonoknál

    Digital Center 2025. május 3.
    A Samsung bejelentette, hogy hamarosan bizonyos Galaxy A szériás készülékekre is kiterjeszti az AI asszisztens aktiválását az oldalsó gombbal, ezáltal pedig még több felhasználó tapasztalhatja meg a Galaxy S széria egyik közkedvelt funkciójának előnyeit....

    Már lehet nevezni a Ki Mit Tube-ra, megvan a zsűri is

    Digital Center 2025. április 29.
    Tíz év után visszatér Magyarország első online tehetségkutatója, a Ki Mit Tube, amelyre április 25-től már lehet jelentkezni. A verseny a hagyományos tehetségkutatókkal ellentétben szabad teret biztosít a fiatalok kreatív önkifejezésének, és nem lesznek...

    Xbox játékélményt kínál az LG az okostévéin

    Digital Center 2025. április 28.
    Az LG Electronics (LG) e héttől elérhetővé tette a régóta várt Xbox alkalmazást okostévéin, ezáltal a felhasználók közvetlenül nagyképernyős televíziójukon streamelhetnek Xbox játékokat. A több mint 25 országban, köztük Magyarországon is elérhető funkció révén...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat