• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap news AI is Google’s secret weapon for remaking its oldest and most popular...
  • news

AI is Google’s secret weapon for remaking its oldest and most popular apps

2018. május 11.
Facebook
Email
    Előző cikkChipmaker Nvidia sees fewer crypto miners, more gamers in future
    Következő cikkTovább zöldült a Tesco
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    100 Best Companies to Work For

    Coca-Cola launches its latest weird soda flavor in the metaverse

    Fashion Startup Shein Raising Funds at $100 Billion Value

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

    Digital Center 2025. június 26.
    Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...

    Épphogy kijönnek a fizetésükből, mégis félretesznek

    Kutatás 2025. június 26.
    „Lusták, felelőtlenek, nem érdeklik őket a pénzügyek!” Ehhez hasonló sztereotípiákkal találkozunk sokszor, ha a Z generációról van szó. Az Erste kutatása szerint azonban a mai 16-29 évesek zöme valójában tudatosan tervezi jövőjét, nyitottak a...

    Krízistérkép: nőtt az elhúzódó válsághelyzetek aránya

    Marketing 2025. június 26.
    450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ a Krízistérkép 2024 kiadványban. Az év valamennyi válságos kommunikációs helyzetét összegző krízislistában a közéleti (113), a szolgáltatóipari (94) és a közlekedési (66) iparág krízisügyei...

    A biztonság a legfontosabb szempont az online vásárlásoknál

    Biznisz 2025. június 26.
    A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83 százalékának az online vásárlás során, derül ki a Visa 2025. évi közép-kelet-európai e-kereskedelmi fizetéseket vizsgáló felméréséből. A magyar online vásárlók 84 százaléka készen...

    Hosszabbításról és támogatásról is döntött a Médiatanács

    Média 2025. június 26.
    Médiaszolgáltatók folyamatos működését támogató pályázati eljárás újabb fordulójában hozott döntést a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület emellett médiafelügyeleti hatáskörében is eljárt. Négy médiaszolgáltató folyamatos működéséhez járult hozzá a Médiatanács együttesen több mint...

    Digital Center

    Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

    Digital Center 2025. június 26.
    Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...

    Új magyar app segít a munkavállalóknak

    Digital Center 2025. június 25.
    A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...

    Vadonatúj funkciók érkeznek a Samsung okosórákra

    Digital Center 2025. június 23.
    Egészségünkre már a legapróbb változás is óriási hatással lehet. Ha kicsit is javítunk mindennapi szokásainkon, az összességében egy egészségesebb életmódhoz vezethet. A hamarosan érkező Galaxy Watch új funkciói még hatékonyabban támogathatják ezen szokások kialakításában...

    Virtuális sminkstúdióval és AI asszisztenssel újít a L’Oréal

    Digital Center 2025. június 20.
    A L’Oréal 2025. június 11–13. között a párizsi VivaTech rendezvényen mutatta be legnagyobb és legfejlettebb szépséginnovációs portfólióját és technológia újításait. A L’Oréal kilencedik alkalommal vett részt Európa vezető technológiai konferenciáján, és mutatta be a...

    A magyar cégek több mint kétötöde használ mesterséges intelligenciát

    Digital Center 2025. június 20.
    A mesterséges intelligencia immár nemcsak ígéret vagy jövőkép, hanem a hazai vállalati működés egyre gyakoribb és tudatosan alkalmazott része. A K&H innovációs index legfrissebb, 2025 első félévi adatai alapján a 300 millió forint feletti...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat