A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek a bolygónk védelmét tűzte ki célul.
Míg a Disney egy évszázada hívja fel a figyelmünket a világunk csodáira, a National Geographic nem kevesebb mint 136 esztendeje a felfedezés és a bolygónkhoz való mélyebb kötődés szinonimája. Idén tavasszal a két globális brand összefogott, hogy együtt ünnepeljék az otthonunkul szolgáló gyönyörű Földet és a valamennyiünkben ott rejlő jobbító erőt.
A Disney+-on már elérhető „az Otthonunk” gyűjtemény. A tematikus összeállításban többek közt olyan lenyűgöző alkotások szerepelnek, mint A vadon királynői, az Egy igazi bogár élete a Hihetetlen állati utazások, A bálnák titikai, és még sok más természetfilm és sorozat.
A Föld napján, 2024. április 22-én ezen felül A polipok titkai című sorozatot is megtekinthetjük a NatGeo Wild műsorán, és a Disney+-on is. Április 22-én az India tigrisei: így készült című vadonatúj alkotás is felkerül a Disney+-ra, valamint a Tigris is, amely a Disneynature természetfilmje, és egy nőstény tigris történetét tárja elénk, mely a dél-ázsiai ország híres rengetegében neveli kölykeit ezer veszély és kaland közepette.
„az Otthonunk” kezdeményezés egyik része egy digitális sorozat lesz, az „Élhető bolygó”, amely inspiráló történetet tár elénk, középpontban a NatGeo a floridai Disney Worldbe látogató ifjú tehetségeivel.