HelloBlackFriday.hu néven indított egész évben üzemelő akcióinformációs portált az Internetes Vásárlás Napja és GyerekPéntek eseményeket is jegyző Neo Interactive.
„A Black Friday mára az akciózás szinonimája lett Magyarországon” – írja az oldal a bemutatkozójában. A szerkesztők ezért nem csak az eredeti Fekete Pénteken, hanem az év során folyamatosan válogatják és publikálják a shopperek számára izgalmas akciókat. Persze a legnagyobb és legtöbb akció egyszerre, november utolsó péntekjén zúdul rá a vásárlókra. Ki ne ismerné azt az érzést, hogy itt a rengeteg kedvezmény, de melyiket is válasszam, melyik éri meg igazán? Erre nyújt megoldást a HelloBlackFriday.hu oly módon, hogy a webáruházak számára ingyenes lehetőséget biztosít, hogy feltöltsék az oldalra a legjobb akcióikat. Boltonként maximum hármat, ami eleve garantálja, hogy csak a legjobb akcióikat válasszák ki ide a kedvezményezők.
A vásárlók pedig a több száz webáruház ajánlatában különböző szempontok szerint kereshetnek. Válogathatnak például a szerint, hogy százalékos, forintban nyújtott, ingyenes házhozszállítási vagy vásárlás utáni, ajándék típusú kedvezmény érdekli őket. De kereshetnek témakörök szerint is: játékok, ruhák, lakberendezési tárgyak, elektronikai cikkek, könyvek, filmek, házi kedvencek, autó-motor, barkács, egészség, oktatás, gourmet, sport, zene és még sok egyéb kategóriában találhatnak akár 80%-os kedvezményeket is.
Az akciókon túl is van élet, ezért az oldal magazin részében részletes ismertetők olvashatók a legismertebb webáruházakról, online vásárlási „kisokos” cikkek nyújtanak segítséget, hogy profi internetes vásárlókká váljunk, vagy éppen az online szexvásárlástól a Lego-történeten át a Black Friday roham túlélőcsomag bemutatásáig színes hírek adnak szórakoztató bepillantást a legnépszerűbb vásárlással kapcsolatos témákba.
A HelloBlackFriday.hu oldalt a Neo Interactive digitális reklám- és tartalomügynökség készítette és üzemelteti, hét éves „akciósnapi” tapasztalattal a háta mögött. A Black Friday előképének tekinthető Internetes Vásárlás Napja mellett a Neo Interactive további, tematikus „big day”-eket is szervez az év folyamán: ilyen a tavaszi SzabadPéntek, a nyár végi Nyárzuhanás és a gyerekajándékokra specializálódott GyerekPéntek.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.