- Hirdetés -

Átszervezés a Central Médiacsoportnál

|

A Central Médiacsoport átszervezéssel készül fel a jövő kihívásaira 2024-ben. Ahhoz, hogy partnereik számára minél szélesebb körű szolgáltatást biztosítsanak, önálló Kreatív és kommunikációs igazgatóság fogja koordinálni a hirdetői piac számára készülő natív tartalomgyártást, a részleget Pácsonyi Daniella vezeti majd. A fejlesztések részeként Szeder Attila személyében új kereskedelmi igazgató is érkezik a vállalathoz.

A február 1-től felálló Kreatív és kommunikációs igazgatóság létrehozásának célja a változó médiapiaci igényeknek megfelelve a teljes iparági vertikumot lefedő szolgáltatáscsomagot nyújtani. A Kreatív és kommunikációs igazgatóság összefogja és koordinálja a Central Content üzletág működését, a multimédiás tartalomgyártó csapatot, a vállalati és B2B kommunikációt, valamint a sales és termékoldali natív csapatok munkafolyamatait is egyszerűsíti.

„Nem titkolt célunk, hogy új típusú bevételi lábak kiépítésével hosszú távon kilépjünk a hagyományos – kizárólag magazinolvasói és reklámpiaci bevételekre építő – médiamodellből. Az elmúlt időszakban, főleg a 2020-as év óta több olyan jellegű akvizíción és üzlet- és termékfejlesztési folyamaton vagyunk túl, ahol már nem csak a reklámfelületeink monetizálása az egyedüli bevételi forrás. Ebbe a folyamatba illeszkedik a Central Content üzletágunk fejlesztése és az új igazgatóság létrehozása is. Ez egy változási folyamat következő állomása” – mondta el a változás kapcsán Vági Róbert vezérigazgató-helyettes.

A Kreatív és kommunikációs igazgatóságot Pácsonyi Daniella vezeti, akinek korábbi női digitálisportfólió-igazgatói pozícióját március 1-től egy új vezető fogja betölteni. Az új igazgatóságban Daniella munkáját Erdélyi Péter és Tóth Alexandra kiemelt ügyfélkapcsolati vezetők, Szentes Adél natív tartalmi csoportvezető, Benedikty Marcell videó- és fotóstúdió-vezető, valamint Roczkó Zsuzsa vállalati kommunikációs vezető támogatja a jövőben.

„A Central erőssége, hogy nemcsak az olvasópiacot tudja maradéktalanul kiszolgálni, de kreatív ötleteinknek köszönhetően a hirdetők is elégedettek az általunk készített tartalmakkal. Az újonnan létrejött igazgatóság célja, hogy a cégnél dolgozó kreatív szakemberek még nagyobb teret kapjanak, új és egyedi ötleteikkel ne csak az olvasók, hanem a hirdetők is még szélesebb körben találkozhassanak. Ezzel egyrészt a videós, natív és PR-jellegű hirdetéseinknek szeretnénk egy új, hatékonyabb és az eddigieknél is kreatívabb megoldásokat kínáló hátteret adni, másrészt pedig a meglévő, profi és költséghatékony infrastruktúránkra támaszkodva kreatívkészítésben, saját tartalom előállításban, illetve rendezvényszervezésben szeretnénk segíteni partnereinket” – mondta el a kinevezése kapcsán Pácsonyi Daniella

A fejlesztés részeként a Central Médiacsoport egy új kereskedelmi igazgatót is kinevezett Szeder Attila személyében. A szakember az Adevintánál töltött évek alatt számos területen szerzett széleskörű tapasztalatot a lokális és globális display és apróhirdetési piacok működéséről. Többek közt a Használtautó.hu apróhirdetési bevételeiért, a Key Account csapat irányításáért és üzletfejlesztési feladatokért felelt. Pályája során öt évet dolgozott az Origo Media Groupnál account manager pozícióban, és a KPMG-nél könyvvizsgálati területen is szerzett tapasztalatokat.

Az új Kereskedelmi igazgatóságban Szeder Attila mellett a sales front office területen Dévay Gabriella magazin értékesítési vezető, Éder Zsuzsanna digitális értékesítési vezető és Bálint Barnabás programozott értékesítési vezető foglalnak helyet.

„Izgalmas időszakban érkezem a Central Médiacsoporthoz, ahol az elmúlt években megszerzett tapasztalataimat szeretném kamatoztatni mind folyamatfejlesztésben, mind stratégiai gondolkodásban. 2024-ben a hirdetői piac élénkülését várom, melyet a Central portfóliója, a csapatokban rejlő szakértelem maximálisan tud majd támogatni és kiszolgálni. A Centrallal nemcsak az értékeink azonosak, de a jövőről alkotott elképzeléseink és jövőbeli céljaink is egybecsengenek: közös erővel dolgozunk majd azon, hogy elérjük azt a bizonyos következő szintet” – mondta Szeder Attila, a Central Médiacsoport kereskedelmi igazgatója, aki ezentúl a vezetői testületben is helyet foglal.

Szeder Attila és Pácsonyi Daniella közvetlenül a kiadó vezérigazgató-helyettese, Vági Róbert irányítása alatt fognak dolgozni.

Szabó Zsolt, a Central Médiacsoport digitális értékesítési vezetője, valamint Kisszékelyi Veronika kereskedelmi operatív vezető 2024 elején távozik a Centraltól.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...