Az Estée Lauder Company a Florence Lifestyle Agencyt választotta

A Florence Lifestyle Agency nyerte azt a meghívásos tendert, amelyet a M·A·C új termékeinek bevezetéséhez kapcsolódó rendezvény és PR kampány megvalósítására írt ki a The Estée Lauder cégcsoport.

Két új ajakterméket vezetett be idén nyáron a M·A·C Cosmetics Hungary: a Lipglazer Glossy Liner szájceruzát és a Lipglass Air szájfényt. A kampány event pillérének és PR kampányának megvalósítására meghívásos tendert írtak ki, amelynek eredményéről az Estée Lauder régiós központjában is döntöttek. A M·A·C pool party szervezésének jogát a Florence Lifestyle Agency nyerte el, a full service kommunikációs ügynökség ezen a projekten dolgozhatott először a prémium kozmetikai márkával.

A nyertes pályázati Y2K koncepciót a Normafa Hotel & Retreatben valósította meg az ügynökség a GENZ és Millennial vendégek számára. A helyszín kültéri medencéje által nemcsak vízparti hangulatot sikerült megidézni, de a M·A·C egy különleges meglepetéssel, egy szinkronúszó produkcióval is készült. Az új, tükörfényű termékek csillogása a mermaid dress code-ban és egy hatalmas, kagyló alakú fotópont-installációban köszönt vissza. A koncepciót a színes brandelemek és smink workshopok tették teljessé.

„A pool party koncepciójával egy olyan eseményt szerettünk volna megvalósítani, amely tükrözi az új termékek legfőbb tulajdonságait: a tökéletesen fénylő, vizes hatást. Emellett célunk volt, hogy élményalapú, integrált kommunikációval vezessük be a termékeket a hazai piacra.” - mondta el Percsi Annamária, a M·A·C Cosmetics Hungary marketingvezetője.

“Már az Estée Lauder tender meghívása is nagy öröm volt számunkra, de még nagyobb lendületet adott a megvalósítás lehetősége. Köszönjük a közös munkát a MAC csapatának, hogy ezzel a megbízással a Florence Lifestyle Agency egy újabb mérföldkőhöz érkezhetett"- tette hozzá Borókai Fanni, a Florence Lifestyle Agency alapítója.