
Megtartotta éves közgyűlését a Magyar PR Szövetség, ahol az új örökös tag megválasztása mellett a közgyűlés a 2024-as beszámolót is megvitatta és elfogadta. A szövetség tavalyi évben több új kezdeményezéssel és taglétszám-bővüléssel is büszkélkedhet.
A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) éves közgyűlésén számot adott a 2024-es év eredményeiről. A szakma stratégiai szerepét hangsúlyozva elkészült a Focus Report 2024, az első hazai PR óradíjfelmérés, valamint a PR Top50 lista. Kiemelkedő esemény volt a Next Generation PR World Cup és a PReducated konferencia, melyek az utánpótlás-nevelést szolgálták. Folytatódott a PREXA és az újraindított Employer Branding Award versenyek lebonyolítása és a szakmai tudásmegosztást és kapcsolatépítést szolgáló Drinks&Links rendezvények.
Tavaly lett 10 éves a Kríziskommunikációs Tagozat és ismét megjelent a Krízistérkép. A rendkívül sikeres és aktív KultPR Tagozat mellett pedig újraindult az Employer Branding Tagozat is. A taglétszám növekedésével és az új diáktagsággal a Szövetség megerősítette szakmai közösségét. Az MPRSZ 2024-ben is elkötelezetten dolgozott a PR-szakma fejlesztéséért és elismertségének növeléséért.
A tavaly év végén megválasztott régi-új elnökség fókuszában a PR stratégiai szerepének további erősítése, a minőségbiztosítás és az utánpótlás-képzés áll. A vezető testületek ennek szellemében folytatják a megkezdett munkát 2025-ben is. Az idei év egyik kiemelt projektje a nemzetközi normák alapján működő ügynökségi (Consultancy Management Standard, CMS) minősítő rendszer további erősítése és az egyéni (Continuing Professional Development, CPD) szakmai minősítési program bevezetése lesz. Az elmúlt évek bővülése miatt az elnökség a jelenlegi és reménybeli tagok igényeit felmérve újragondolja a tagsági szolgáltatásokat, értékajánlatot – a cél a tagság aktivitásának további növelése.
A Közgyűlés elfogadta az Alapszabály frissítését és idén is új Örökös Tagot választott. Az Örökös Tagok javaslata alapján az MPRSZ Örökös Tagja lett S. Takács Zsuzsanna. A szakember 1990 óta foglalkozik PR-rel. A Strategic Scope (korábban Rátky és Társai Kommunikációs Ügynökség Kft) tulajdonosa és ügyvezetője és szakmai vezetője. Állami intézményeknek, forprofit cégeknek és EU-s projektekben végzett public relations feladatok mellett hosszú éveken át számos nonprofit alapítványnak, illetve egyéb szervezetek társadalmi célú projektjeiben dolgozott. 1995 óta Magyar Public Relations Szövetség tagja, 2003-2004 között elnökségi tag, 2005 és 2008 között alelnök volt.