Éles Dénes lesz a Budapest Honvéd FC digitális területért felelős vezetője szeptembertől. A szakember kinevezésével a társaság fő célja a digitális felületek, az online- és videós tartalomgyártás és az online marketing aktivitások fejlesztése.
A Honvéd Médiaközpont néven induló tartalomgyártó- és menedzselő csapat főszerkesztőjeként a feladata lesz a labdarúgócsapat és a klub életének bemutatása, a szurkolói igények még jobb kiszolgálása.
Dénes az elmúlt két évben az Invitel Csoport online marketingjének gazdája volt, ahol a lakossági és a vállalati üzletág kapcsolódó projektjeit egyaránt koordinálta az Invitel értékesítésééig. A Honvéddal való kapcsolata 16 éves múltra tekint vissza, ekkor készítette el webfejlesztő csapatával a klub első hivatalos honlapját.
„Nemcsak a hozzám közel állók tudják, hogy számomra milyen nagy megtiszteltetés a Honvédnak dolgozni – kezdte Éless Dénes. – Hatalmas lelkesedéssel vetem bele magam a munkába, amely a digitális marketing teljes spektrumát lefedi, a tartalomgyártástól, az online felületek fejlesztésén és a közösségi média menedzsmenten keresztül az értékesítést támogató, valamint arculatépítő kampányokig. Szakmailag óriási kihívás előtt állok, ami még izgalmasabbá teszi az egészet. A Honvéd Médiaközpont egy a hazai sportéletben szinte egyedülálló műhely lesz, amely mind a videós, mind a szöveges tartalmak előállításában európai szintet kell, hogy elérjen a következő hónapokban.”
Éless Dénes korábban a Red Bull tartalommarketingjén dolgozott hazai és osztrák projekteken, majd az Origo marketing vezetője volt. 2017-ben Kaliforniai Egyetem posztgraduális marketing képzésén szerzett diplomát, míg szakmai pályafutását az ügynökségi oldalon kezdte 2005-ben.
Több mint tízéves karrierje során többek között közösségi média- és tartalommarketing, illetve vállalati kommunikációs tapasztalatokat is szerzett, továbbá integrált marketingkampányok menedzseléséért felelt.