
A következő három évben a dentsu ügynökségi csoporthoz tartozó iProspect végzi a hazai piacon a Wolt médiatervezési és médiavásárlási feladatait az offline szolgáltatások (TV, rádió, outdoor, print és mozi) területén.
A dentsu egy olyan, a kelet-közép-európai régió 10 országra kiírt médiaügynökségi tender keretében nyerte el a megbízást, amelynek szinte minden kategóriájában a legjobbnak bizonyult, ezzel is demonstrálva a csoport médiastratégiájának hatékonyságát és innovatív megközelítését. A pályázaton való részvételt a csehországi dentsu koordinálta, a siker pedig a régió csapatai között fennálló szoros koordinációnak az eredménye.
A 2014-ben Helsinkiben alapított Wolt a logisztikai iparág egyik legyorsabban növekvő márkája, amely ezúttal Kelet-Közép-Európa kulcsfontosságú piacain (Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Ausztriában, Magyarországon, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Észak-Macedóniában és Romániában) keresett kompetens médiapartnert pozícióinak további erősítésére. A dentsu csapata a pályázat során meggyőzően mutatta be, hogyan képes egységesen végrehajtani egy, az egyes országok sajátosságaihoz és a Wolt márka eltérő beágyazottságához igazodó, területenként egyedi megoldásokat is igénylő médiastratégiát.