- Hirdetés -

Az olimpia már három nap alatt felhúzta az M4 Sport nézettségét

|

Azért akkora nézettségi tűzijáték nem lesz, mint amit a labdarúgó Eb idején láthattunk. Viszont már háromnapnyi olimpia elég volt ahhoz, hogy az M4 Sport erős harmadik szereplővé lépjen elő.

A nyári olimpia a labdarúgó Eb-hez és Vb-hez képest rendszerint kevésbé kavarja fel a nézettségi erőviszonyokat. Pláne, hogy a párizsi olimpiát idehaza az M4 Sport mellett az Eurosport/Max is közvetíti, tehát valamennyire megoszlik a nézőszám. Viszont ez nem azt jelenti, hogy egyáltalán nincs hatással a nézőszámokra, csak nem olyan extrém módon, ahogy a labdarúgó Európa-bajnokság kapcsán láthattuk. Erre utalnak a múlt heti adatok is. Minden fontosabb bontásban az RTL és a TV2 áll az élen, viszont a harmadik helyre feljött az M4 Sport, egyes célcsoportoknál csak minimális volt a sportcsatorna lemaradása, holott múlt héten még csak három napot érintett az olimpia.

A múlt hetet egyébként a 18-59 éveseknél és főműsoridőben az RTL nyerte, a 18-49 éveseknél holtverseny volt az RTL és a TV2 között, a többi bontásban pedig a TV2 vezetett, teljes napon egész nagy előnnyel.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 30. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
RTL 9,6 9,9 8,4
TV2 9,3 12,8 8,4
M4 Sport 6,8 6,5 6

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 30. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,3 10,7 7,7
RTL 6,1 6,1 5,5
M4 Sport 5,9 5,6 5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 20,8 22,3 19,9
RTL Magyarország 17,5 15,5 17,5
MTVA 11,3 14,4 9,6
AMC Networks 5,5 4,7 5,8
Network4 3,4 5,1 2,3
Antenna Entertainment Group 3,3 2,6 3,2
Warner Bros.Discovery 3,2 3,7 3,0
Paramount Global 2,5 2,3 3,0

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,2% / 14,2% (15% / 13,6%)
Tények Plusz – 10,7% / 8,4% (11,6% / 9,7%)
Szerencsekerék – 9,5% / 8,4% (11,1% / 10,5%)
Zsákbamacska – 7,8% / 7,2% (9,7% / 9,8%)

RTL
Híradó – 17,2% / 14,8% (17% / 14,5%)
Fókusz – 10,8% / 9,5% (10,8% / 9,3%)
A mi kis falunk – 10,8% / 9,5% (11,7% / 11,2%)
Drága örökösök – 6,4% / 6,2% (6,7% / 6,6%)

A 18-49 és a 18-59 éveseknél is jobb heti átlagot hozott az RTL Híradó, mint a Tények, bár meg kell jegyezni, hogy a 18-49 éveseknél nem volt nagy közöttük a különbség. Egészen hasonló számokat produkált a Tények Plusz és a Fókusz, de az utóbbi kicsit jobban teljesített. A kereskedelmi célcsoportnál valamivel több nézőt vonzott A mi kis falunk, mint a Szerencsekerék.

A műsoros toplistát az olimpia uralta, de korosztálytól függően elég nagy szórást látni abban, hogy melyik közvetítés hogyan szerepelt. Az olimpia megnyitója például csak a 18-59 éveseknél bizonyult a legnézettebbnek, a 18-49 éveseknél a heti toplista harmadik, a teljes lakosságnál a második helyére szorult. A 18-49 éveseknél a vasárnapi vívás közvetítése vonzotta a legtöbb nézőt, a teljes lakosságnál pedig nem is egy olimpiai szám, hanem a múlt szerdai Tények áll a nézettségi toplista élén.

Kicsit megint visszautalva a labdarúgó Eb-re, azért látszik, hogy itt jóval kevésbé extrémek a nézőszámok. Például az olimpiai megnyitó a 18-49 éveseknél 156 ezres, a 18-59 éveseknél 263 ezres, a teljes lakosságnál 565 ezres nézőszámmal futott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
OLIMPIA – MEGNYITÓ ÜNNEPSÉG M4 SPORT 263 573 18,0
OLIMPIA – VÍVÁS M4 SPORT 252 967 13,0
OLIMPIA – ÚSZÁS M4 SPORT 241 990 14,6
HÍRADÓ RTL 228 224 20,3
FORMA-1 FUTAM DUNA TV 225 468 16,3
A MI KIS FALUNK RTL 195 971 12,7
OLIMPIA – NŐI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS M4 SPORT 192 112 17,3
TÉNYEK TV2 189 921 16,6
OLIMPIA – FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS DUNA WORLD / M4 SPORT+ 188 923 10,5
OLIMPIA – TENISZ M4 SPORT 179 406 13,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 623 540 23,9
OLIMPIA – MEGNYITÓ ÜNNEPSÉG M4 SPORT 565 424 18,6
HÍRADÓ RTL 547 054 20,3
SZERENCSEKERÉK TV2 538 997 15,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 475 181 16,3
OLIMPIA – VÍVÁS M4 SPORT 447 002 12,0
A HÁROM NŐVÉR TV2 439 206 19,1
FORMA-1 FUTAM DUNA TV 418 524 15,1
OLIMPIA – ÚSZÁS M4 SPORT 405 243 12,3
OLIMPIA – NŐI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS M4 SPORT 387 919 17,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
OLIMPIA – VÍVÁS M4 SPORT 178 553 13,1
FORMA-1 FUTAM DUNA TV 160 599 17,1
OLIMPIA – MEGNYITÓ ÜNNEPSÉG M4 SPORT 156 774 16,2
OLIMPIA – ÚSZÁS M4 SPORT 155 773 13,3
HÍRADÓ RTL 128 233 17,5
OLIMPIA – NŐI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS M4 SPORT 121 402 15,7
TÉNYEK TV2 117 092 15,8
OLIMPIA – FÉRFI VÍZILABDA MÉRKŐZÉS DUNA WORLD / M4 SPORT+ 113 608 9,3
A MI KIS FALUNK RTL 110 349 10,8
OLIMPIA – TENISZ M4 SPORT 104 434 11,5

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...