- Hirdetés -

Az X-Faktor áll a nézettségi toplista élén

|

A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is jelentős előnnyel nyerte a hetet az X-Faktor. Második legnézettebbnek a Sztárban sztár leszek bizonyult. A legnézettebb vasárnapi választási műsort az ATV adta.

Az elmúlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 0,9 százalékpontot erősödött és elérte a 16 százalékot. A TV2 ezzel párhuzamosan, 0,4 százalékpontos csökkenés után 11,5 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. A 18-49 éveseknél hétfőtől szombatig az RTL Klub nyerte az estéket, a vasárnapi főműsoridő pedig a TV2-é volt. Szombaton kiugróan jó eredményt produkált az RTL Klub, hiszen a főműsoridős share-jük 26,8 százalékot tett ki, miközben a TV2-é 6,3 százalékot. Vasárnap a TV2 17,1 százalékot ért el, az RTL Klub pedig 10,3 százalékot.

A 18-59 éveseknél és teljes napon is az RTL Klub nyerte a hetet. 10,1 százalékos share-t értek el, miközben a TV2 8,7 százalékot. Csatornacsoportok terén – a 18-49 éveseknél és főműsoridőben – az RTL Magyarország heti közönségaránya 29 százalék, a TV2 Csoporté 24,9 százalék volt.

41. hét / 40. hét / 39. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16% / 15,1% / 14,9%
TV2 – 11,5% / 11,9% / 12,4%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (41. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 9,3% (9,3%)
Híradó – 18,3% (17%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17,3% (15,1%)
Drága örökösök – 18,3% (17%)
Love Island – 12,4% (13%) – hétfőtől vasárnapig
Barátok közt ismétlés – 7,5% (5,6%)

TV2
Anya – 8,7% (7,3%)
Tények – 13,3% (13,3%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 16% (14,9%)
Fuss, család, fuss – 9,8% (korábbi héten az Ázsia Expressz: 13,8%)
Séfek séfe – 12,4% (korábbi héten a Kapd el, ha tudsz: 6,7%)

Az RTL Klubon a múlt héten véget ért Love Island az induláshoz képest szerzett új nézőket, de még ezzel sem érték el a csatornaátlagot. Ráadásul az utolsó heti adatok némi csökkenést is mutatnak. Az RTL Most videómegtekintései alapján viszont jól teljesített a műsor, csak hát a kereskedelmi bevételek java egyelőre a képernyős megjelenéshez kapcsolódik. llletve akadnak azért műsorok, amelyek egyszerre teljesítenek jól a képernyőn és a neten is, például ilyen az X-Faktor és a Drága örökösök.

A TV2-n a sikeres Ázsia Expresszt váltó Fuss, család, fuss nem kezdett túl jól. A 9,8 százalékos heti átlaguk elmaradt a csatorna esti átlagától. A Kapd el, ha tudsz című műsort váltó Séfek séfével fordított volt a helyzet, hiszen 12,4 százalékos share-t produkált, ami nemcsak az elődműsornál, hanem a csatornaátlagnál is magasabb közönségarányt jelent.

Ahogy várható volt, a múlt héten is az RTL Klubon futó X-Faktor és a TV2-féle Sztárban sztár leszek volt a legnézettebb műsor. Utóbbi eredményeit kicsit hátrányosan érintette az önkormányzati választás, hiszen az vitt el nézőket.

Az X-Faktor jelentős előnnyel nyerte a hetet, méghozzá a 18-49 éveseknél és teljes lakosságnál is. Az RTL Klub tehetségkutatója a 18-49 éveseknél 505 ezer nézőt vonzott – nagyon magas – 33,9 százalékos közönségarány mellett. A teljes lakosságnál ugyanez 1,18 millió nézőt és 29,2 százalékos közönségarányt tett ki. A Sztárban sztár leszek a második helyen végzett. A műsorra a 18-49 évesek közül 310 ezren, a teljes lakosságból 882 ezren voltak kíváncsiak.

A legnézettebb választási műsort az ATV adta. A 22 órakor kezdődő kétórás műsorblokkot a 18-49 évesek közül 98 ezren, a teljes lakosságból 401 ezren kísérték figyelemmel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2019_41het1849
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2019_41hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...