Az Ogilvy PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét, és bonyolíthatja le a Barbie 60. évfordulóját ünneplő kampányt.
„Nem hagyományos, évfordulós, historizáló kampányt szeretnénk megvalósítani” – mondta Heiszki László, az Ogilvy Public Relations, Digital & Social vezetője. „A Mattel részéről ugyanis fontos elvárás, hogy a Barbie társadalmi szerepét, küldetését helyezzük a középpontba. Ennek megfelelően a kampány során a termékkel kapcsolatos társadalmi elvárásokra kerül a hangsúly, és hogy ezeknek miként tud megfelelni az immár 60. évfordulóját ünneplő játék.”
„Olyan együttműködő partnert kerestünk, aki kellő tapasztalattal rendelkezik mind a klasszikus PR, mind pedig a rendezvényszervezés területén. Mivel a Barbie 60. évfordulóját ünneplő kampányunk során először tartunk rendezvényt Magyarországon, kiemelkedően fontos volt számunkra, hogy egy profi csapat álljon mögöttünk” – mondta Török Kata, a Mattel magyarországi brand menedzsere.
Az Ogilvy Public Relations, Digital & Social a Geometry cégcsoport tagja. Az üzletág jelenleg több mint 30 ügyfél mindennapi kommunikációs tevékenységét szolgálja ki, a hagyományos PR-től az influencer marketingen át a digitális fogyasztói aktivációig. Az ügynökség Mattel projektért felelős csapatát Nonn Eszter, Senior Account Manager vezeti.