- Hirdetés -

Bemutatták a 2024-es párizsi olimpia hivatalos csapatviseleteit

|

Az Adidas bemutatta a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékokra tervezett csapatfelszereléseit. Az Adidas csapatait és sportolóit összekapcsolja egy központi design-történet, amely minden egyes nemzet egyedi identitását hirdeti, miközben megjeleníti a sportolókban égő szenvedélyt is. A magyar olimpikonok közül Érdi Mária, Pigniczki Fanni, Koch Máté és Manhercz Krisztián vett részt a párizsi Adidas Arénában megrendezésre került eseményen.

Jacqueline King, Design-igazgató, Sport-szakértő mondta: „Meggyőződésünk szerint nem lehet annál jobban bebizonyítani, hogy mit is jelent sportfelszeréléseket tervezni, mint egy olyan átfogó tornára készülni, amely a sport teljes skáláját és sokszínűségét felvonultatja. A kollekció fő célja a sportolók legnagyobb nyomás alatti legjobb teljesítményének támogatása, de emellett arra is törekedtünk, hogy a nemzeti identitások inspirálta designon keresztül összhangba hozzuk a sportolókat nemzeti jelképeivel. Mindezek a tényezők a felszerelések egyszerűségében kapcsolódnak össze, melynek eredménye egy elegáns, modern kollekció”.

A tervezés egy központi design-történet szerint egyesíti a sportolókat

Minden sportoló szenvedéllyel űzi a saját sportágát, de ez a belső tűz a nemzetközi versenyeken lobban a legnagyobb lángra. A párizsi olimpián az Adidas kifejező betűtípusokkal és kidolgozott látványvilággal ragadja meg a sportolókban izzó lángot, amely a 15 hivatalosan szponzorált csapat összes ruházatán megjelenik; jelezve, hogy a sport iránti szenvedélynél nincs nagyobb nemzetközi egyesítő erő. A sportolókban izzó tűz kifejezésére a felszerelések látványvilága, betűtípusa és átfogó felületei egy ismétlődő vonalas mintázatot használnak, amelyet a színek kavalkádja kelt életre, érzékeltetve a verseny hevében fellobbanásra váró belső szenvedélyt.

Magyarország

A ruházatot átszövi a magyar zászló áltál inspirált három szín: az energikus mentazöld körbeveszi a viridián, a fehér és az élénkpiros árnyalatú mezőket. A színek keveredésével a teljes felület mintavilága és az országspecifikus felirat a sportolókban lángoló tüzes szenvedély látványvilágát keltik életre.

Marina Moguš, az adidas közép-európai ügyvezető igazgatója így nyilatkozott: "Nagyon várjuk a 2024-es párizsi játékokat és azt, hogy a Magyar Olimpiai Bizottságot a lehető legjobb termékeinkkel láthassuk el. Együtt szeretnénk megünnepelni az idei olimpia kivételes pillanatait, és a kollekciónkkal elhozni Magyarországra az eufóriát a francia fővárosból, így az otthoni szurkolók is a csapat részének érezhetik magukat."

A márka történetében először, az Adidas szponzorálta csapatok verseny, pódium és hétköznapi ruházatának 86%-át egyetemes design-elvek alapján válogatták és tervezték, hogy a fogyatékossággal élő és az ép sportolók egyaránt kényelmesen és zavartalanul versenyezhessenek.

A tervezés a sportolók legnagyobb megmérettetésének szolgálatában készült Alapítója révén az Adidas már 100 éve a sportolók teljesítményét szolgálja. A velük való szoros együttműködés által a márka igyekszik belehelyezkedni a sportolók belső tapasztalatába - és ennek megfelelően fejlődni. Ez a páratlan szakértelem mutatkozik meg a jelenlegi teljes kollekcióban, amelynek kidolgozásában minden egyes részletet a sportolók igényei diktáltak. Az ökölvívástól kezdve a birkózáson át, minden darab a sportolók legjobb teljesítményét célzó elkötelezettséggel készült.

A csapatviseleteken túl az Adidas egy 2024-es sportolói csomagot is kínál - egy 49 darabos cipőkollekciót, amely 41 különböző sportágban szolgálja a sportolókat; ezek közül több mint 20-at idén nyáron a játékokon is láthatnak a nézők. A rikító narancssárga és rózsaszín külső talp szikrázó kontrasztot állít a tompa fekete felsőrésszel szemben – ezzel is jelképezve a világ legnagyobb megmérettetésén a saját sportáguk csúcsát képviselő sportolók közös szenvedélyének tüzét.

A kiválasztott Adidas csapatkollekciók április 19-től kaphatók.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...