• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap news Cash accounts for only 20% of UK retail spending
  • news

Cash accounts for only 20% of UK retail spending

2019. szeptember 20.
Facebook
Email
    Előző cikkVarázslatos hétvége a Da Vinci TV-n
    Következő cikkMegérkeztek a legújabb csúcsmobilok
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    100 Best Companies to Work For

    Coca-Cola launches its latest weird soda flavor in the metaverse

    Fashion Startup Shein Raising Funds at $100 Billion Value

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    A SOODA-val frissül a Stühmer arculata

    Brand 2025. szeptember 23.
    A Stühmer Csokoládégyár több mint 300 termékből álló szortimentjének csomagolását és kommunikációs arculatát újította meg, amelyre egy tenderfolyamatot követően a SOODA Sparkling Agency kapott megbízást. Az együttműködés célja egy egységes, mégis karakteres márkaidentitás megteremtése...

    Nyitnak a régiós piacok felé a magyar Marketplace kereskedők

    Biznisz 2025. szeptember 23.
    Az eMAG forgalmi adataiban is jól látszik a társaság tavalyi, a cég online piactér szolgáltatásaira fókuszáló stratégiájának eredménye: idén augusztus végére több mint háromszorosára nőtt a régiós piacok (Bulgária és Románia) felhasználói számára is...

    Elviheti a családi nyaralás árát az építőipari kontárkodás

    Kutatás 2025. szeptember 22.
    Átlagosan 842 137 forintra nőtt az építőipari kontármunkákból származó lakossági kár mértéke, ami 3,4 százalékkal magasabb az előző évhez képest. Bár csökkent a kontárkárosultak aránya, a bizalom nem mozdul: a szakemberek teljesítményét továbbra is...

    Fantoothtic! címmel fogászati podcast indult

    Média 2025. szeptember 22.
    „Rövid epizódok, hosszú távú mosoly!” – ezzel a szlogennel indult nyár közepén a Fantoothtic! fogászati podcast, amely pár hét alatt berobbantotta a téma iránti érdeklődést. Az első pár epizód és a hozzájuk kapcsolódó rövid...
    X-Faktor válogató 2025

    Az X-Faktor Megasztárt, a Sztárban Sztár pedig Sztárboxot vert

    Tv/Rádió 2025. szeptember 22.
    A múlt hetet megnyerte a TV2. Műsorok terén a 18-59 éveseknél az X-Faktor, a teljes lakosságnál a Sztárban Sztár All Stars vonzotta a legtöbb nézőt. Ismét nyert egy hetet a TV2. A 18-59 éveseknél, főműsoridőben...

    Digital Center

    Erősödnek az iskolák a zsarolóvírusok elleni harcban

    Digital Center 2025. szeptember 22.
    A Sophos, a kiberbiztonsági megoldások globális vezetője bemutatta legújabb State of Ransomware in Education 2025 kutatását, amely 17 ország 441 oktatási intézményének IT- és kiberbiztonsági vezetőit vizsgálta. Az eredmények azt mutatják, hogy az iskolák...

    Hatalmas durranásra készül a Samsung

    Digital Center 2025. szeptember 18.
    A Samsung bejelentette, hogy a vállalat történetének eddigi legnagyobb kiállítóterével vesz részt a CES 2026 Kiállításon. A Samsung standja a látványos Wynn és Encore Las Vegas szállodákban lesz látogatható, a vállalat kiállítótere pedig az...

    Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

    Digital Center 2025. szeptember 17.
    Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

    A kibertámadások fő célpontja lett Európa

    Digital Center 2025. szeptember 16.
    A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

    Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

    Digital Center 2025. szeptember 12.
    Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat